alkuraskaus ja jälkiehkäisy pilleri :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
olemme miehen kanssa yrittäneet kolmatta lasta tässä kierrossa.
kp 17/28 menossa nyt.
jos otan jälkiehkäisy pillerin varmuudeksi ("hyväksi käytettiin" viime yönä) voiko se tehdä mahdolliselle jo vauva-alulle jotain?

itkettää, vit.uttaa ja oksettaa.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
kp 17/28 menossa nyt.
jos otan jälkiehkäisy pillerin varmuudeksi ("hyväksi käytettiin" viime yönä) voiko se tehdä mahdolliselle jo vauva-alulle jotain?

taas tuo hymynaama tuli tuonne vaikka en painanut :/!!!!!!!

kp 17/28 menossa nyt.

taas tuo hymynaama tuli tuonne vaikka en painanut :/!!!!!!!

en tiedä tekeekö vauvan alulle mitään mut ton ä:n jälkeen pitää laittaa tyhjä välilyönti ennen kuin laittaa sulkeen..muuten tulee hymiön.

näin lukee:
..norlevo on jälkiehkäisypilleri, joka estää raskauden alkamisen. norlevo ei pysty katkaisemaan jo alkanutta raskautta...

eli tarkoittaako tämä että haittaa ei olisi jos varuksi otan sen, sillä vieraan miehen lasta en halua mistään hinnasta :/

Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelee:
Siis jos kerran yritätte lasta, niin miksi ottaisit jälkiehkäisypillereitä???? Taisi jäädä nyt minulta jutun pointti hieman uupumaan...

anteeksi kehno selitys, olen vaan ihan rikki.
vahvassa humalatilassa "petin" kumppaniani viime yönä. tai käytettiin hyväksi, kumpaa ikinä onkaan..
:(

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No miten sä pystyt olemaan varma jos otat sen pillerin ja siltiki syntyy lapsi että kumman se on. Mua ainaki jäis vaivaamaan.

niin. en tiedä.
mutta parempi kai ottaa pilleri ja ehkäistä sillä mahdollinen riski saada toisen lapsi. en tiedä.
toivon vaan että loppuun saakka ei päästy, sammunut olen oman muistini mukaan aika alussa..
tää on hirveetä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yhteistyössä