Alkuraskaus + menkkaoireet? kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
saatan olla raskaana, melko alussa (n. 5 viikkoa). Menkat on 3-4 päivää myöhässä. On ollut n. viikon sellaista ajoittaista menkkamaista särkyä alavatsassa, joka katoaa aina välillä. Öisin voi myös kuvottaa ja jomottaa kovinkin mahaa. Muutaman päivän on rinnat olleet tosi kosketusarat ja nännit kovat, tosin tämäkin on vähän ajoittaista. Ihan vaan kiinnostaisi tietää kuuluuko menkkaoireet yleensäkään tavallisesti raskauden ensioireisiin? Menkkaoireita mulla on muuten melko harvoin.

[QUOTE="kyl";25158341]kyllä voi kuulua kun samaa aluettahan se hedelmöittyminen koskettaa kuin menkatkin. Eikös raskaustestinkin voi jo noilla viikoilla tehdä...[/QUOTE]

Okei. Voi sen tehdä pikkuhiljaa, ajattelin kumminkin odottaa vielä pari päivää josko ne menkat sieltä tulis.

Voi olla samanlaisia oireita ja jos googlaat, niin monella on ollutkin :) Minäkin olen molemmilla kerroilla ollut ihan varma, että menkat alkaa kuitenkin. Oireet oli just samat, kuin menkkojen alussa. Ainoastaan rintojen arkuus ei kadonnut, niin kuin mulla yleensä käy ennen menkkoja molemmissa raskauksissa.

Yhteistyössä