Alkuraskaus..onks normaalia..??:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nellustiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nellustiina

Aktiivinen jäsen
09.09.2006
5 360
5
38
Mulla on aivan sairaan kipee maha aina ku mä jotain pistän suuhun siis kipee vasemmalta puolelta ei siis okseta tai mitää.... ja toinen et vasemman puolen munasarjoista satuu aivan viiltäviä kipuja?? :/ ei kai viittaa mitenkää keskenmenoon...pelkään yli kovaa...

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mulla on aivan sairaan kipee maha aina ku mä jotain pistän suuhun siis kipee vasemmalta puolelta ei siis okseta tai mitää.... ja toinen et vasemman puolen munasarjoista satuu aivan viiltäviä kipuja?? :/ ei kai viittaa mitenkää keskenmenoon...pelkään yli kovaa...

onko sulla ollut vuotoja, tai hartiakipua?
mikä raskausviikko menossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Hännän Heilutus:
mulla oli melkein sama esikon aikana, tosin se kipu oli koko aikaista tuossa vasemmalla puolen.
pelkäsin kohdun ulkopuolista raskautta ja lääkäri sen sulki ultralla pois.
Nyt on neiti jo koululainen :D

okei ihana kuullu...mä pelkään kans et olis kohdunulkopuolinen... oliko sulla se kipu koko rauskausajan vai loppuko jossain vaihees?? pääsisköhän aikasemmin ultraan ku vasta viikolla 12

Alkuperäinen kirjoittaja toinen raskaana:

onko sulla ollut vuotoja, tai hartiakipua?
mikä raskausviikko menossa?

ei oo vuotoja.. viime viikolla tein plussan..et en tiiä millä viikoilla oon ..en oo soittanu vielä neuvolaan..

mulla oli melkein sama esikon aikana, tosin se kipu oli koko aikaista tuossa vasemmalla puolen.

okei ihana kuullu...mä pelkään kans et olis kohdunulkopuolinen... oliko sulla se kipu koko rauskausajan vai loppuko jossain vaihees?? pääsisköhän aikasemmin ultraan ku vasta viikolla 12

kipu oli sen verran kova etten pystynyt seisomaan suorassa, alussa epäilivät mahatautia johon totesin että kyllä erotan mahataudin ja muun kivun.
Lopulta sit sain ultra-ajan, olikohan 6-8vk, loppui tuossa 12vk maissa sit se kipu pikkuhiljaa
raskaus siis varmistettiin samalla tuolla viikolla.
menkkoja mulla tuli tuohon aikaan pari kolme kertaa vuodessa ja kotitesti näytti negaa, itse pelkäsin kohdun ulkoista raskautta kivun vuoksi

kipu oli sen verran kova etten pystynyt seisomaan suorassa, alussa epäilivät mahatautia johon totesin että kyllä erotan mahataudin ja muun kivun.
Lopulta sit sain ultra-ajan, olikohan 6-8vk, loppui tuossa 12vk maissa sit se kipu pikkuhiljaa
raskaus siis varmistettiin samalla tuolla viikolla.
menkkoja mulla tuli tuohon aikaan pari kolme kertaa vuodessa ja kotitesti näytti plussaa, itse pelkäsin kohdun ulkoista raskautta kivun vuoksi

Okei..mulla ei onneks oo ihan niin kovat kivut... mut välillä kyllä sattuu ihan perkuleesti....

Mulla oli kans ihan järkyttäviä vatsakipuja alkuraskaudesta. Ja mä kävin sit joskus rv 10 tienoilla ultrassa just noiden kipujen takia. Ihan oli kaikki kunnossa ja lääkäri sano että ne on ihan normaaleja kipuja :)

Mullakin oli vasemmalta puolelta toispuolista kipua alkuraskaudessa. Ja kävin näytillä sitten rv 9+6 ja kaikki oli hyvin. Lääkäri sano vaan että siel on saattanu munasarjassa olla hyvin pieni kysta joka on puhjennut tai on vaan niitä kasvukipuja. Jos ei tuu hartiakipua tai vuotoja, niin uskoisin et ihan normaalia.

Yhteistyössä