Alkuraskaus verta pyyhkiessä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.......

Vieras
Olen vkoilla 6+2 ja tänään kakkosella käydessä tuli vessapaperiin verta. Ei kipuja. Nyt olen käynyt vessassa kyttäämässä että joko alko lorisemaan kunnolla, mutta tähän mennessä ei ole tullut mitään housuihin asti. Keskemenoonko tässä saa varautua? Vai mistä on kyse? Pelästyin ihan hemmetisti :( Tämä on toinen raskaus, ja edellisessä muistan myös että tuli ruskeaa vuoto, mutta se oli myöhemmin

Mulla vuoti kupuksesta säännöllisen epäsäännöllisesti noin viikolta 7 aina viikolle 15 asti ja sen jälkeen esim. viikon 20 paikkeilla sisätutkimuksen jälkeen. Oli jokin polyyppi tai vastaava, joka oli vuotoherkkä.Siitä ei onneksi seurannut sen kummempia ja kaikki meni hyvin. Vaan oli se pelottava reissu, kun mentiin ultraan yksityiselle viikolla 8 katsomaan, onko ketään elossa.

Pukamista, enpä moista mahdollisuutta edes miettinyt, enkä kyllä ole tutkinut että onko mulla moisia. Ei siis muuten tule verta kakkosella käydessä :O hulluksihan tässä tulee kun koko aika kyttää millon mitäkin kipuja ja vuotoja

Yhteistyössä