alkuraskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oireeton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oireeton

Vieras
onko muilla mennyt raskaus miten kun oli 4+4 etovaa oloa ja rinnat arat mahaa juili väsytti janotti suuta kuivas ja sitten 4+5 ja 4+6 niin rinnat melkeen normaalissa mitoissa ei mitään oloa tai tunnetta..meneekö kesken?
vai miksi oireet katosivat??
pelottaa...tahtois että jo onnistus 2,1 vuoden yrittämisen jälkeen nyt 4+6.....oireeton :(

noin samoilla ajoilla menen, eli viikko 6 käynnissä. Mulla ainaskin on ollut ihan vaihtelevasti joko kiristystä alavatsalla tai rinnat hieman arat. Mutta sit voi olla hetkiä/päiviä ettei tunnu mitään. Eli täysin normaalia. Eihän se niin mene että koko ajan täytyy olla joku oire päällä että nyt ollaan raskaana. Kyllä voit olla ihan normaalisti ja sitten vasta kun oikein kunnolla sattuu ja tulee vuotoa kannattaa huolestua. Tsemppiä vaan ja hyvin kaikki menee!

Heippa!

Ole huoleti oireettomuudestasi. Minulla alussa oli jotain pientä etovaa oloa ja rintojen arkuutta, mutta häippäsivät sitten kokonaan aika pian. Koko odotusaika on ollut tosi helppoa ja en kuulu ryhmään ""oireilijat"". Ennestään 2 lasta ja niiltäkään en pahemmin oksennellut.

Oireettomuus tai oireellisuus ei ole tae raskauden onnistumiseen. Itse siis olen ollut lähes oireeton ja tällä hetkellä rv 22.

Mukavaa odotusaikaa sinulle!

Älä huolehdi liikaa! itsellä oireita oli rintojen aristus + turvotus viikoilla 5-6 mutta en olisi varmaan kiinnittänyt siihen paljon huomiota ellen olisi tiennyt mistä johtuu. Aristus loppui jossain vaiheessa, yökötystä ei ollut yhtään, vähän väsymystä vaan. Nyt rv 21 ja vatsan kasvaminen on ollut se suurin oire. Ole onnellinen jos et saa mitään negatiivisia oireita alkuvaiheessa, meitäkin on :)

Oireet ehtivät vielä hyvin iskeä, mulla ekat oireet ilmesty vasta rv6, pahoinvointi, ja sitä onkin sitten riittänyt rv25 asti!

Nauti vain olostasi jos selviät oireettomana!

Kerron saman neuvon jonka itse sain ekanraskauteni alussa äitipolilta, nimittäin heille minä myös soitin hädissäni koska oireet katosivat tuossa n. 5. raskausviikolla. He neuvoivat minua tekemään raskaustestin ja jos se näyttää positiivista niin raskaus ei ole kadonnut minnekään. Hänen sanoistaan ymmärsin, että jos jokin on vinossa niin raskaustesti sen näyttää.

täälläkin oireetonta alkuraskautta.
Nyt viikkoja 7+3 ni tullu loputon nälkä ja koko päivän kestävä väsymys. Välillä jo luulin et taitaa testi valehdella kun ensimmäistä odottaessa rinnat oli superarat jo ennen kun tajusin raskautta ja kasvovatki kuppikoolla ;) , vatsa pömpötti, huippas ja yökötti ja nyt ei sit oo ollu mitään ennen tätä viikkoo.
Jännä miten voi 2 raskautta olla niin erilaiset vaikka sama äiti :)

iloittautuu eli oma raskauteni oli oireeton. Alussa väsytti muutaman viikon, oli lomaa joten laitoin sen piikkiin aluksi. Muuten ei tullut mitään oireita paitsi lopussa närästys ja kuorsaaminen... ja tuolla tuo 9 kuukauden ikäinen vauva nyt nukkuu. Joten onnea odotukseen ja nauti ajasta.

Hei!

Oli huojentavaa huomata, että ei tarvitsisi olla huolissaan, jos raskaus on oireeton. MUtta minun kohdallani oireiden katoaminen edelsi keskenmenoa ja tuulimunaraskautta. Nyt olen kolmannen kerran raskaana ja raskaus ollut oireeton ja odotan sitä seuraavaa keskenmenoa, masentuneena mutta realistisena. Monien muiden km:n kokeneiden kesken oireettomuus on voinut olla merkki siitä, että kaikki ei ole hyvin. Kaikkien raskaus on kuitenkin yksilöllistä. Toivottavasti sinulla ja minulla oireeton raskaus ei kuitenkaan tarkoita pahinta mahdollista :)

heipsan, minä olen vastikään plussannut, nyt menossa rv 4+5
(jos oikein olen laskenut). Minulla ei ole ollut juurikaan oireita, itse asiassa meinasin pudota pyllylleni kun testatessa (olen tehnyt satoja testejä ja kuumeillut kauan!!!) vilkaisin testiin ja siihen alkoikin tulla toinen viiva :) juurikaan mitään oireita ei ole ollut, rinnat hieman turpeat ja arat, mutta päivittäisiä erojakin on, välillä kipeämmät ja välillä ei juuri mitään tuntemuksia :?
jonkinlaista nippailua kohdun seudulla.. ja siinäs tähänastiset tuntemukset.. olen ollut aiemmin kerran raskaana (tosin päättyi keskenmenoon) ja tuolloin oli raskausoireita vaikka muille jakaa..
Toivottavasti tämä raskaus kestäisi, no aika sen näyttää.

Oli kuitenkin kiva kuulla, että onnistuneita oireettomia raskauksia on ollut!

kaikille hyviä vointeja ja kestäviä plussia!

mun ainoita oireita eli nivusten vihlasuja ja rintojen arkuutta riitti kuudennelle viikolle asti eikä ole sen koommin näkyny...
ei ainuttakaan oiretta vaikka oikein hakemalla hakis! viime päivinä on pissalla käynti lisääntynyt (tosin helteiden vuoksi on myös juomiseni)
että oliskohan siinä mun raskausoireeni? ;)
vaikka kaikki sanoo että nauti oireettomasta odotuksesta niin ei se helppoa ole.
itsellä huoli alkaa helpottamaan nyt kun liikkeitä vähän tuntuu (rv18+1)
muista että se on sinun raskautesi eikä kellään toisella ole täysin samanlaista, eli se että kaikilla muilla tuntuisi olevan jokin tietty oire ei tarkoita että sen puuttumisesta tarvitsisi olla huolissaan.