All inclusive-hotelli Turkissa..

Me oltiin viime keväänä Espanjassa, all inclusive -matkalla.
Lapset silloin 2, 8, 10 ja 12 ja kyllä tykättiin kun oli ruoka koko ajan tarjolla, ei tullut kellekkään nälkä ja kaikille löytyi mieluista ruokaa, myös meidän nirsolle 8 vuotiaalle :o)

Eikä tarvinnut huhkia keittiössä viikkoon, ai mitä lepoa varsinkin mammalle :o)

Meillä ei tuo viina ollut ainakaan ongelma, itse en juo ja mies juo muttei kuitenkaan yhtään örveltänyt, joikin ainoastaan olutta.

Jos joskus päästäisiin etelän maille, niin toi all inclusive ois ainoa vaihtoehto. Lapsille niin kätevä. Kuitenkin jos menee syömään jonnekin ravinteliin niin jollain lapsella ei ole nälkä ja ruoka ei ole hyvää jne..

Tuolta saa hakea limppaa, jätskii, ruokaa, hedelmiä aina kun siltä tuntuu. Sisko ainakin kehui tosi paljon, itse ei siis vielä päästy kokeilemaan.

Ja toi viinapuoli ei niin kiinnosta meitäkään.

Ovat tuosta systeemistä tykänneet keneltä olen kysellyt. Vanhemmistani oli ihanaa vaan mennä ja pyytää juomaa ja ruokaa, grilli oli määrättyinä aikoina koko ajan kuumana,hamppareita sai jos teki mieli, hedelmiä, eriliaisia juomia. Uskoisin, että äidilleni kovinkin mukavaa :).

Olin mieheni kanssa Turkissa 2004 ja meillä oli tuo all inclusive ja se oli kyllä ihana!! Oli hyvät ruoat ja juomatkin, tosin paikallinen alkoholi on liian väkevää minun makuuni. Mutta suosittelen ehdottomasti jos vaan varaa on niin kannattaa ottaa tuo all inclusive.

Alkuperäinen kirjoittaja heippu:
Olin mieheni kanssa Turkissa 2004 ja meillä oli tuo all inclusive ja se oli kyllä ihana!! Oli hyvät ruoat ja juomatkin, tosin paikallinen alkoholi on liian väkevää minun makuuni. Mutta suosittelen ehdottomasti jos vaan varaa on niin kannattaa ottaa tuo all inclusive.

No mitä toi alla enclusive, noin, maksaa

Alkuperäinen kirjoittaja Kirspe:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsia kolme:
äiskä makso 500 euroo.

tyhmänä kysyn vieläkin :headwall:
Mitä toi 500 euroo pitää sisällään

siis aivan kaiken ruuat, juomat jäätelöt, paikallisen alkoholin(klo 23 asti ), kahvia, hedelmiä...ja siis hotelli asumisen.

ahaa.... siis asuminen, matkat?
No ehkä jopa meidänkin perheellä vois olla varaa...

äiskä makso 500 euroo.

tyhmänä kysyn vieläkin :headwall:
Mitä toi 500 euroo pitää sisällään

siis aivan kaiken ruuat, juomat jäätelöt, paikallisen alkoholin(klo 23 asti ), kahvia, hedelmiä...ja siis hotelli asumisen.

ahaa.... siis asuminen, matkat?
No ehkä jopa meidänkin perheellä vois olla varaa...

kyllä, kaikki noi.

meijän matka kaikkineen ruokineen hotelleineen päivineen tuli maksamaan 2995e.siinä mukana ei oo vakuutusta laskettu mutta se ei tee paljon tuohon päälle.eli meitä on 2 aikuista ja kolme lasta 4-10vuotiaat.aurinkomatkojen matka.

all-inclusive on todella kätevä! Ruokaa ja juomaa tarjolla lähestulkoon kokoajan, reilusti valikoimaa mistä valita mieleisensä. Ei tarvii esim uima-altaalla miettiä missä pitää rahaa jotta voi hakea kaupasta juotavaa tai syötävää tms.

Turkissa en ole kokeillut all-inclusivea mutta kreikan saarilla pariin otteeseen ja tyytyväinen olen ollut!

Noi hinnat vaihtelee paljon kohteen mukaan, kannattaa rohkeasti kysyä matkatoimistoista. Niin ja matkustus ajankohta vaikuttaa hirmusti, esim Kreikkaan syyskuussa pääse huomattavasti edullisemmin kuin esim heinä-elokuussa.

Me oltiin juuri lokakuussa AI matkalla Turkin Incekumissa. Nazarilla mentiin ja tosi tyytyväisiä oltiin. Meitä oli kaksi aikuista ja 4v lapsi. Ruokaa oli paljon ja todella hyvää. Hotelli oli 5tähden ja kunto, siisteys ja palvelu sen mukaista. Meillä maksoi noin loppukaudesta aika tasan 2000e koko hela hoito. Turkin upein ranta ja riittosat allasalueet ja liukumäet.

turkissa marmariksessa oltiin miehen kanssa ku oltiin kaksistaan vielä, oli ihanaa! pitkä pöytä alkupaloja ja pari lämmintä ruokaa ,mut ne jälkkärileivokset ei ollu meidän makuun,mut ihan hyviä varmaan jonku mielestä .ja hedelmiä oli. oli ihanaa ku ne paisoi lettuja uima-altaalla ja sai sielt hakee ja limppaa

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Edelleen siis suosittelen :D Kysy niin kerron kaiken minkä osaan :D

no kysyn sit =) eli se niiku lähinnä kiinnostaa tuosta että onks siinä jatkuvasti saatavilla jotakin,lapsia ajatellen ihan.ja kun sapuska on turkkilaista(oon käyny turkissa ite ja tykkään kovasti)ni onks siinä kuitenkin vaihtuvuutta ettei se oo samaa joka päivä =)
en oikei osaa nyt kysyäkkään mitään mutta silti halusin tietää kaiken.. :D

Yhteistyössä