Allahu akbar vaan meillekin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lispetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lispetti

Tunnettu jäsen
16.09.2012
66 087
16 515
113
Lontoossa yli kaksi tuhatta muslimia vaatii globaalia kalifaattia (VIDEO)
Yli kaksi tuhatta muslimia valloitti Lontoon kadut tiistaina 13. joulukuuta ja huusivat ”Allahu Akbar” vaatien kalifaattia, joka puhdistaisi Lontoon kadut ja koko maailman vääräuskoisista.
15.12.2016 17:13, 2287 lukukertaa

Tykkää sivuistamme!
https://www.facebook.com/MVlehdenkannattajatuotteet/

Nimellisesti mielenosoitus järjestettiin Syyrian suurlähetystön edustalle ja aiheena vaikutti olevan Syyrian sota, kuitenkin käytännössä muslimit vaativat islamistista kalifaattia Lontooseen ja koko maailmaan.

Yli kaksi tuhatta muslimia valloitti Lontoon keskustassa Syyrian suurlähetystön edustuston, jossa he huusivat ja hurrasivat Allah Akbar pyhän voittoisan sodan tueksi – globaalin kalifaatin perustamiseksi.

Express ja Breitbart ilmoittavat osallistujien lukumääräksi yli 1000, mutta islamistit itse ilmoittavat tilaisuuden alussa määräksi 2500 ja tilaisuuden jatkuessa vielä yli 2000.

Breitbart-uutissivusto kiinnittää huomiota kokoontumisen herätyskokousmaisuuteen. Myös Express huomauttaa tilaisuuden kuluessa puheiden voimistuneen ja muslimiväen huutaneen Allahu Akbar .

Lontoon mielenosoituksen yleisö riehaantui Allahu Akbar -huutoihin maailmanlaajuisen kalifaatin puolesta.

Kutsuttu puhuja ylisti globaalin kalifaatin saapumista aivan avoimesti:

”Me tarvitsemme kalifia, joka puhdistaa nämä kadut,
joka rankaisee armeijat ja joka taistelee lihaa vastaan.
Palauttakaa ohjukset takaisin teidän maahanne, se on suunnitelma.
Maailman ylivalta on käsillä.
Me voimme laajentua ja ottaa valta näiltä tyhmiltä”

Islamistisen kalifaatin vaatimus oli avoimesti ja näkyvästi esillä Lontoon muslimien mielenosoituksessa.

Kyseessä oli militantin islamistisen järjestön Hizb ut-Tahririn hyväksi järjestetty mielenosoitus. Yleisö oli saapunut Lontoon moskeijoista. Naisilla oli islamilaiset vaatteet. Väkijoukko oli jakaantunut miehiin ja naisiin.

Musliminaisia saapumassa Lontoon keskustan herätyskokoukseen, jossa julistettiin pian alkavaa globaalia valloitusta Allahille uskollisen kalifaatin hyväksi.

Väkijoukko heilutti Talebanin lippua. Toisilla oli Hizb ut-Tahririn merkit. Näissä vaaditaan kalifaatin perustamista.

Islamistijoukko aloitti tilaisuuden rukouksilla, joiden jälkeen oli useita puheita väkijoukolle. Islamistien kokous Lontoon keskustassa oli herätyskokous.

Saudien salafistiryhmään kuuluva muslimi Haitham al-Hadad onnitteli suurta väkijoukkoa:

”Tämä kokoontuminen muutamassa tunnissa, sadat veljet ja sisaret tulevat yhteen, on merkki positiivisuudesta ja herätyksestä. Se on Allahin voiton merkki”.

Hizb ut-Tahririn johtaja Taji Mustafa oli tärkeä henkilö Lontoon mielenosoituksessa.

Britanniassa islamofobiasta ”raportoiva” 5Pillars arvioi osallistujamääräksi yli 2000 muslimia, enimmillään alkuhetkillä jopa 2500 muslimia. 5Pillars esittelee, että puhujina olivat mm. Lontoon Sharia neuvostosta Haitham al-Haddad, 5Pillarsin johtaja Dilly Hussain, Hizb ut-Tahririn Taji Mustafa, Islamilaisen keskuksen imaami Shakeed Begg sekä monia muita. Muslimioikeusjärjestön CAGE:n johtaja Asim Qureshi puhui tilaisuudessa. CAGE kutsui joitakin aikoja sitten, että ISIS:n johtaja Jihadi John on ”kaunis”.

Suomen media ei ole nähnyt aiheelliseksi uutisoida Lontoon parin tuhannen muslimin vaatimusta globaalin kalifaatin perustamiseksi ja pian alkavaa valloitusta Allahin kunniaksi.

Breitbartin toimitusjohtajana on toiminut Donald Trumpin kampanjapäällikkö ja päästrategiksi nimitetty Stephen Bannon.

Lähteet

Breitbart 5Pillars Express

T9/MV
toimitus9mv@gmail.com

Että akrakadabra ja simsalabim. Täytys vissiin tehä asialle jotain, ettei meillä ole kohta sama käsillä?

Johan nuo meilläkin mieltänsä osoittaa vaikka mistä...

Nyt täytys suvakkien herätä vastustamaan islamia mikäli vielä mielii asua sivistyneessä demokraattisessa hyvinvointivaltossa.

Että akrakadabra ja simsalabim. Täytys vissiin tehä asialle jotain, ettei meillä ole kohta sama käsillä?

Nyt täytys suvakkien herätä vastustamaan islamia mikäli vielä mielii asua sivistyneessä demokraattisessa hyvinvointivaltossa.
Eivät ikinä tule heräämään ennenkuin heitä uhataan suoraan. Eihän ne onnettomat edes osaa varoa tarpeeksi että eivät laskisi lapsiaan noihin petojen kynsiin, saati sitten että näkisivät valon ja avaisivat silmänsä tuolle uhalle. :o:confused:

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Miksi tällaiset mielenosoitukset ovat sallittuja? Sama kuin uusnatsit saisivat pitää mielenosoituksia.
Siksi koska muslimit käyttävät rasismia aseenaan länsimaalaisia vastaan järjestäessään nuita mielenosoituksiaan. He tietävät että sillä asialla on helppo sulkea viranomaisten suut ja saada eritysvapauksia.

Vetoaminen toisen maailmansodan aikaisiin tapahtumiin ja niiden toistumisen pelkoon on toki heiltä kaksinaismoralismia, koska he itse auttoivat natseja silloin juutalaisia vastaan..mutta kukapa nuita miettii sillon kun täytyy kielet työntää muslimien peräreikään kiireellä(y)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Suvakit eivät halua demokratiaa vaan kalifaatin. Siksihän ne islamia niin kiihkeästi puolustavatkin.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Uskomatonta, ja järkyttävää ettei Suomen mediat ole tästä(kään) uutisoineet. o_O Mistä se kertoo?

• Tykkää
Toi on vähän niin kuin sodanjulistus ja tän vaan annetaan tapahtua.:confused:

Tästä se nyt lähtee sitten etenemään.

Katsotaan miten hyvin nää saa radikalisoitua maltillisia muslimeita.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Miksi ihmeessä, rouva Lispetti, sun täytyy lähes aina käyttää vaan MV-lehteä, kun "uutisoit". Eli siis tätä Venäjän rahoittamaa, länsimaiden eripuraa lietsovaa, valemediaa? Pakkohan niiden on sulle maksaa, että teet tätä. Olethan sä sentään jonkinsortin mielipidevaikuttaja.

Itse olen aidosti maahanmuuttokriittinen, mutta tajua että tämmöisten medioiden juttujen käyttäminen asiansa edistämiseen kääntyy vaan itseään vastaan.

Oikeita tutkimustuloksia, oikeaa dataa please.

Niin siis 62 miljoonan asukkaan maassa on kokoontunut mielenosoitukseen 2000 ihmistä ja siitä pitäisi mielestäsi uutisoida ympäri maapalloa? Kimmo Timosen Stanley Cup -juhlassa Kuopion torilla oli aika paljon enemmän ihmisiä noin niinkuin mittakaavaa antamaan.

Enemmän minua ihmetyttää se, ettei ketään kiinnosta esim. se, että etelä-sudanin tilanne on himpulla kärjistyä kansanmurhaksi, eikä ketään kiinnosta paskan vertaa. Ugandaan on tullut paljon enemmän pakolaisia kuin eurooppaan yhteensä ja täällä itketään ihan niinkuin meidän jatkuvasta kerskakulutuksesta ei olisi vara karsia yhtään.

Niin siis 62 miljoonan asukkaan maassa on kokoontunut mielenosoitukseen 2000 ihmistä ja siitä pitäisi mielestäsi uutisoida ympäri maapalloa? Kimmo Timosen Stanley Cup -juhlassa Kuopion torilla oli aika paljon enemmän ihmisiä noin niinkuin mittakaavaa antamaan.

Enemmän minua ihmetyttää se, ettei ketään kiinnosta esim. se, että etelä-sudanin tilanne on himpulla kärjistyä kansanmurhaksi, eikä ketään kiinnosta paskan vertaa. Ugandaan on tullut paljon enemmän pakolaisia kuin eurooppaan yhteensä ja täällä itketään ihan niinkuin meidän jatkuvasta kerskakulutuksesta ei olisi vara karsia yhtään.

Hitto, on vähän eri asia, jos urheilijaa juhlitaan, kuin se, että muslimit julistavat tuollaista sontaa.

Sitten noista sisällissodista: Jos alkuperäiset ruotsalaiset siirtyvät tänne Suomeen karkuun muslimivallankumousta, niin totta kai me suhtaudumme tänne tulleisiin naapureihin täysin eri tavalla kuin sudanilaisiin tai muihin afrikkalaisiin. Että eipäs syytetä kun ei niitä afrikkalaisia tänne voida eikä haluta ottaa.

Miksi ihmeessä, rouva Lispetti, sun täytyy lähes aina käyttää vaan MV-lehteä, kun "uutisoit". Eli siis tätä Venäjän rahoittamaa, länsimaiden eripuraa lietsovaa, valemediaa? Pakkohan niiden on sulle maksaa, että teet tätä. Olethan sä sentään jonkinsortin mielipidevaikuttaja.

Itse olen aidosti maahanmuuttokriittinen, mutta tajua että tämmöisten medioiden juttujen käyttäminen asiansa edistämiseen kääntyy vaan itseään vastaan.

NEITI Lispetti!:coffee:

Tämä on juurikin sitä oikeaa dataa, lähteineen päivineen.
Haluan myös protestoida vanhaa mediaa vastaan. Eli ihan tarkoituksenomaisesti käytän joskus juurikin mv-lehden juttuja - mulla kun ei aina ole aikaa tonkia kansainvälisestä mediasta tärppejä. Mv-lehti tekee sen hienosti mun puolesta.(y)

Wanhan median uutiskynnys ylittyy aivan liian harvoin mun makuun, mitä tulee Euroopan maahanmuuttopolitiikan varjopuoliin.

NEITI Lispetti!:coffee:

Tämä on juurikin sitä oikeaa dataa, lähteineen päivineen.
Haluan myös protestoida vanhaa mediaa vastaan. Eli ihan tarkoituksenomaisesti käytän joskus juurikin mv-lehden juttuja - mulla kun ei aina ole aikaa tonkia kansainvälisestä mediasta tärppejä. Mv-lehti tekee sen hienosti mun puolesta.(y)

Wanhan median uutiskynnys ylittyy aivan liian harvoin mun makuun, mitä tulee Euroopan maahanmuuttopolitiikan varjopuoliin.

No jois käyttää MV-lehteä että löytää niitä uutisia, kannattais linkata suoraan niihin kyseisiin lähteisiin (kun on ensin tsekannut ne). Mulla MV-lehti on vähän kuin Pravda tai vastaavat aikoinaan. Lähtökohtaisesti valheita tai vääristelyjä. Ja uskon, että näin ajattelee lähes jokainen jolla on jonkinlaista mediakriittisyyttä.

No jois käyttää MV-lehteä että löytää niitä uutisia, kannattais linkata suoraan niihin kyseisiin lähteisiin (kun on ensin tsekannut ne). Mulla MV-lehti on vähän kuin Pravda tai vastaavat aikoinaan. Lähtökohtaisesti valheita tai vääristelyjä. Ja uskon, että näin ajattelee lähes jokainen jolla on jonkinlaista mediakriittisyyttä.

Suomen vanha media on luonut sinulle juuri tuollaisen kuvan mv-lehdestä.

Mv-lehti ei kirjoita valheita. Mv-lehti on vaarallinen suomen eliitille ja päättäjille, koska paljastaa korruptiot ja penkoo oikeudesta jokaisen asiakirjan joissa virkamies on käyttänyt asemaansa väärin, tai kun hallitus ja päättäjät ovat tehneet ratkaisuja, jotka ovat selkeästi suomen kantaväestön hyvinvointia heikentäviä. Oikeudesta pengotaan myös turvapaikanhakijoiden raiskaustuomiot ja rikokset, joilla mv-lehti haluaa osoittaa, että suunta, johon Suomea viedään on turvattomampi ja demokratiaa sekä tasa-arvoa heikentävä.
Sekä mv-lehti uutisoinnillaan näyttää sen, mitä vanha media jättää uutisoimatta!

Ymmärsitköhän sinä nyt ihan oikein tämän jutun?

Joukko muslimeja julisti sodan Britanniaa vastaan. Itseasiassa koko länsimaita vastaan, koska me olemme vääräuskoisia ja heidän tehtävä on saada radikalisoitua kaikki muslimit pois länsimaisesta kulttuurista.

Miten tämä maailma on tällaiseksi mennyt, että sodan saa aloittaa ihan rauhassa ja kukaan ei tee mitään....
Tämä on asia johon ihan oikeasti kannattaa nyt käyttää niitä aivonystyröitä!
Jos oikein pinnistät niin varmasti löydät vastauksen sille, miksi Eurooppaan on päästetty nämä vantterat islamsoturit ja heidän annetaan lietsoa sotaa.

Jos poliittista tahtoa löytyisi, ongelma olisi jo poistettu; ei täällä Euroopassa mitkään muslimit kiihoittaisi kansanryhmää tai julistaisi sotaa länsimaita ja vääräuskoisia vastaan, sehän jo lauseena luettunakin kuulostaa ihan absurdilta - saati että se tapahtuu ihan oikeasti, ja että se sallitaan.

Mietippä mitä tapahtuisi jos kantaväestö julistaisi sodan somaleita vastaan tai vaikkapa evlutteja vastaan?

Tässä pikku info muslimeista Euroopassa:

www.gatestoneinstitute.org/6721/muslim-invasion-europe

• Tykkää

Mielelläni olisin lukenut tämän uutisen Suomen valtamediasta, vaan eipä siellä tällaisia uutisoida. Vaikea varmasti Lispetinkin on samasta syystä käyttää lähteenä valtamediaa.

• Tykkää
Nostradamuksen ennustukset näyttävät käyvät pelottavan tarkasti toteen. Hän ennusti, että muslimit tulevat valloittamaan koko Euroopan. Nyt se on alkanut ja eurooppalaiset pistävät päänsä pensaaseen, vaikka ovat parhaillaan tekemässä itsemurhaa ylisuvaitsevaisuudellaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Nostradamuksen ennustuksia:

CENTURIE I:15
Maaliskuu uhkaa meitä sotavoimalla,
Seitsemänkymmentä kertaa tulee veri vuotamaan:
Kirkkojen vahvistumista ja raunioitumista
ja lisää niitä, jotka niistä eivät halua mitään tietää.

CENTURIE I:43
Ennen valtakunnan muutoksen tapahtumista.

CENTURIE I:55
Finlandese vastassa olevalla ilmansuunnalla
tulee verenvuodatus olemaan suuri:
Maalla, merellä, ilmassa, taivas on tavaton.
Oppisuuntia, nälkää, valta-asemia, ruttoa, sekaannusta.

CENTURIE III:1
Aseellisen yhteenoton ja meritaistelun jälkeen
On suuri Vladimi korkeimmassa komentotornissaan:
Punainen karhu käy pelosta kalpeaksi
Saattaen suomenian lahden kauhun valtaan.

CENTURIE IV:33
Venus kätkeytyy valkean Neptunuksen suojaan.

CENTURIE VIII:77

Kolmas Antikristus pian tuhotaan,
Sen sota kestää 27 ajastaikaa.
Vääräuskoiset kuolevat, vangitaan, karkoitetaan.
Verta, ihmisruumiita, verenpunaista vettä, runneltua maata.
Maaliskuusta alkaen sitä sivellään pahalla luudalla.

Ala-asteella neljännellä luokalla 70-luvulla piti jo opetella ulkoa uskonnontunnilla muslimien uskontunnustus. Se oli sitä aikaa, kun neekeritkin sai olla neekereitä. Luterilainen uskontunnustus opeteltiin ulkoa sitten vasta rippikoulussa.

• Tykkää
Nostradamuksen ennustukset näyttävät käyvät pelottavan tarkasti toteen. Hän ennusti, että muslimit tulevat valloittamaan koko Euroopan. Nyt se on alkanut ja eurooppalaiset pistävät päänsä pensaaseen, vaikka ovat parhaillaan tekemässä itsemurhaa ylisuvaitsevaisuudellaan.
Tuo on muuten ihan totta - niin merkillistä kuin se onkin.

Sitten on tämä toinenkin, ihan suomalainen ennustaja...en nyt muista nimeä, mutta hänkin on nähnyt tämän kaiken.

En itse oikein usko näihin, mutta jännä näitä ennustuksia on silti seurata.

• Tykkää
Tuo on muuten ihan totta - niin merkillistä kuin se onkin.

Sitten on tämä toinenkin, ihan suomalainen ennustaja...en nyt muista nimeä, mutta hänkin on nähnyt tämän kaiken.

En itse oikein usko näihin, mutta jännä näitä ennustuksia on silti seurata.

Ei siinä oikeastaan ole mitään merkillistä. Historia toistaa itseään kerta toisensa jälkeen ja ihmiskunta on niin idioottia, ettei ymmärrä ottaa opikseen vanhasta. Tulevaisuuden vastaukset ovat menneisyydessä.

Ja kyllä, nuo muslimit on aivan sekopäitä. Miljoonasti pahempia kuin yksikään oikeistolainen. On hämmentävää, miten näitä ihmisiä ei laiteta vastuuseen harjoittamastaan vihapuheestaan ja väkivallan lietsomisesta, rasismista ym.
Enkä ymmärrä, miksi Englanti pitää tuollaista jengiä maassaan. Kaikki koppiin ja sitämukaa palautus omaan maahansa kun kopissa olo alkaa kyllästyttää.

Ja tuostako on kertonut vain se ryssän pyörittämä rasistinen natsijulkaisu? Miten noista kuvista (ilman selitystä) ilmenee se, mistä oikeasti on ollut kysymys?

Yhteistyössä