Alle puoli tuntia anopin tuloon, nyt jo ärsyttää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "joo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"joo"

Vieras
Se on kuin Hootch, Turner ja täystuho -elokuvasta... Tai sit mä oon kesämies Vintiöistä.. Sille pitää erikseen luetella asiat joka kerta mitä se ei saa täällä tehdä sillä välin kun ollaan pois. Onneks tätä ei tapahdu kuin kerran pari vuodessa, ja viimeisessä pakossa.

Kiitos. (ja anteeksi niille joiden sydäntä tällainen valitus raastaa)

[QUOTE="joo";22333353]Mä en haluu et se pesee mun pyykkejä, tai viikka puhtaat narulta kaappeihin. Se ei saa puuttua koiriin mitenkään, niille on järjestetty oma tila jossa voivat tuon ajan olla, ja ei usko (tappanut yhden koiran huolimattomuudellaan)
Siivoaa ja siirtelee tavaroita mieleisiinsä paikkoihin, EN TYKKÄÄ!![/QUOTE]

Miten se sen koiran tappoi? :O Kamalan kuuloinen akka!

No ei toi kylla ole kiva jos se alkaa siivoilemaan tai koiria "hoitamaan" vaikka olet erikseen pyytanyt ettei tekis sellaista. Mun anoppi ja aiti (ovat aika usein meilla lasta hoitamassa) tekevat jotain kotihommia mutta eivat sentaan onneksi ala vaatekaappeihin asti tavaroita laittamaan. Alkuun hiukan tuntui oudolta mutta nykyaan osaan nauttia siiita avusta minka he antaa. Eri asia tietty sulla jos anoppi on teilla vaan pari kertaa vuodessa.

Millainen se on lapsen/lasten kanssa? Kaikkein eniten mua ottaisi paahan jos esim. antaisi lasten tehda tai syoda jotain sellaista mika itselle on ehdoton ei...

[QUOTE="Hymy";22333586]No ei toi kylla ole kiva jos se alkaa siivoilemaan tai koiria "hoitamaan" vaikka olet erikseen pyytanyt ettei tekis sellaista. Mun anoppi ja aiti (ovat aika usein meilla lasta hoitamassa) tekevat jotain kotihommia mutta eivat sentaan onneksi ala vaatekaappeihin asti tavaroita laittamaan. Alkuun hiukan tuntui oudolta mutta nykyaan osaan nauttia siiita avusta minka he antaa. Eri asia tietty sulla jos anoppi on teilla vaan pari kertaa vuodessa.

Millainen se on lapsen/lasten kanssa? Kaikkein eniten mua ottaisi paahan jos esim. antaisi lasten tehda tai syoda jotain sellaista mika itselle on ehdoton ei...[/QUOTE]

Se on mummina ihana, se vie niitä puistoon, leikkii ja pelaa niiden kanssa. Jaksaa touhuta ja temmeltää niiden kanssa.

Yhteistyössä