Alle vuodenikäisten lasten äidit HOI!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Starbucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Starbucks

Aktiivinen jäsen
09.08.2007
4 183
0
36
Miten saatte aikanne kulumaan päivisin?
Mulla on 2kk poika ja tottakai sen kanssa päivät on sellaisia kun on,mutta miten esim. hemmottelette itseänne ja miten saatte päivänne kuluman?

Mulle on jotekin vaikeaa olla ns."pallo jalassa" koko ajan, ei oikein voi mitään tehdä rauhassa.

Muiden kokemuksia?

Jaa, että miten saan ajan kulumaan? Paremminkin, miten saan ajan riittämään...
Itsensä hemmottelut on jääny tyystin, tai kai se on tätä kun pienempi nukkuu ja isompi "hengähtää hetken" muumien parissa. Päivät menee äkkiä, ei edes huomaa kun jo taas tässä yks viikko lopuillaan. :o Itsellä oli esikoisen ollessa pieni kans sellanen "pallo jalassa" olo mutta hei, siihen tottuu. Ja parempi niin onkin...sitä se kun tulee olemaan, ja pitkään...parikytvuotta ainaskii. B)

Meillä kans 2kk poika ja kaksi isompaa. Tekemisestä ei oo pulaa ja ittensä hemmotteluun ei oo aikaa! se on jo aika paljon jos saa kuumana kahvin juoda ja ees käydä netis esim. äkkiä.

no, meillä 9kk ikäinen neiti ja hänen kanssaan saan kyllä aikani ihan kivasti kulumaan, tosin olen käynyt osa-aikaisessa työssä siitä lähtien kun hän oli 2kk, niin kyllä tässä tekemistä riittää...mitään ihmeempiä hemmotteluja en itselleni oo suonu, jos ei lasketa jäätelö annosta neidin ollessa nukkumassa tai hierojaa silloin tällöin..enkä oikeastaan kaipaakkaan...
suoraan sanottuna, en ole koti-äiti tyyppiä, mutta kehittelen tekemistä aina...nyt alkoi ihana kirjallisen työn valmisteleminen...niin eiköhän tässä hommaa riitä..

jos sulla tosiaan on ylimääräistä aikaa, niin nuku. niin minä teen. mulla on kyllä nuita harrasteita niin monta, että ei taho nyt aika niille riittää. hemmottelen itseäni parhaiten urkkamalla, käyn kuntoklubilla 3-5 kertaa vkossa. kampaajalle meen muuten tänään, siellä käyn kerran kuussa. noin riittää mulle. mies hemmottelee mua ostamalla kukkia, hieromalla ja kuivaamalla käsin mun tukan.

Kyllä tuossa on oikeasti jo aika paljo helliimisiä ja hemmotteluja. Yksin päivä, kun olin juossut lasten kanssa eka pihalla sekä kaupassa, siivosin ja näitä kolmea tässä samalla hoidin ja mies totesi illalla, kun olin rättiväsyny ja tyyliin kaaduin sänkyyn, että "voisitko vähä hieroa"? ulla ei kertakaikkiaan ole tuollaisia hemmotelujuttuja esim.kampaajat, punttikset sun muut. Tai niin, mulla on aikaa mun harrastukselle vasta, kun lapset on yöunilla JOS vauva nukkuu silloin myös. Olen todella iloinen, että saan välillä hetken netissä istua ja juoda tosiaan sen kahvin KUUMANA.

Alkuperäinen kirjoittaja vaikkupallero:
Miten saatte aikanne kulumaan päivisin?
Mulla on 2kk poika ja tottakai sen kanssa päivät on sellaisia kun on,mutta miten esim. hemmottelette itseänne ja miten saatte päivänne kuluman?

Mulle on jotekin vaikeaa olla ns."pallo jalassa" koko ajan, ei oikein voi mitään tehdä rauhassa.

Muiden kokemuksia?

Hemmotelen pitkillä illallisilla,ystävien tapaamisilla, hierojalla,kampaajalla ym ihan normaaleilla toimilla....

Päivät kuluu kotoslla ja ystäviä tavatane,joskus hieman töitä tehden,kulttuuria haistellen, sisutuskauppoja kierrellen, uimarannalla maaten ym. ihan kuin muillakin vain erona et on kolme lasta mukana.

Saan aikaa itselleni palkkaamalla lastenhoitajan ja siivoojan. Ihan joka pväisessä arjessa kotityöt, ulkoilu, kaksi muuta lastan pitävät huolen ettei tarvitse ihmetelle mitä tekisi;ennemminkin milloin ehtisi kaiken tehdä.Mutta ei paniikkia;asiat täytyy priorisoida.

Yhteistyössä