Alle vuosi sitten odotin tätä päivää ja sitä et elämä hymyilee ja on joku jonka kanssa juhlia tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tunnoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tunnoton

Vieras
mutta eipä ole ketään kenen kanssa juhlia.Tää oli se asia jota itse odotin ja jota ex odotti ja jakso tsempata mutta nyt se ei ole mun kanssa juhlimassa tätä.
Vuosia tehnyt sijaisuuksia ym ja viimesen vuoden ollut määräaikaisena ja tänää puhelin soi ja ilmoitettiin et työ vakinaistetaan,piti olla ilonen päivä mutta eipä tää tunnu missään,itku tuli kotimatkalla kun tajus ettei voi soittaa toiselle ja kertoa et nyt on vakkarityö sit tosiasia.

Onnea nyt kuitenkin vakinaistamisesta! :flower: Elämä heittelee, toivottavasti tämä nyt vähän vakauttaa sun elämää! Laita sille exälle kuitenkin tekstari, jos väleissä olette, vai onko hän kokonaan poissa? :(

Ei olla exän kanssa enää väleissä,erottiin huonoissa väleissä eikä paluuta hyviin väleihin ole.
Onhan se nyt hyvä et on palkka säännöllinen ja elämä hieman turvattu paremmin mutta ei tää oikeesti tunnu nyt missään:(

[QUOTE="vieras";25933038]No tuota. Vaikka erositte huonoissa väleissä, voisit ehkä silti soittaa ja kertoa, että se päivä oli nyt sitten tänään ja kippis sille?[/QUOTE]

Juu en todellakaan soita! Mikään ei saa mua sille enää soittamaan. Vaikka tuntuu tosi kurjalta etten voi juhlia sen kanssa niin en tosiaan ota siihen yhteyttä,ikinä.

Yhteistyössä