Allekirjoita adressi Oulaskankaan synnytysosaston puolesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oas

Vieras
adressit.comista löytyy adressi Oulaskankaan synnärin säilyttämisen puolesta, mikäli asia vähänkään kiinnostaa niin käy allekirjoittamassa. Linkkiähän tähän ei harmi vaan saa..

www . adressit . com /synnytysten_jatkuttava_oulaskankaalla

(vai saako ;) )

Jos joskus pikku kakkonen meille suodaan ja oulaskankaan synnäri suljetaan, tulee lähimpään synnärille matkaa 130km. Että todellakin pitää oulaskangas pysyä auki!!!

Ei taida mitkään adressit auttaa. Idässä ja pohjoisessa 130km on ihan normaali synnytysmatka ja Oulaskangas lähtenee varmasti. Gynet taitavat päivystää kotona ja lastenlääkärit ei ollenkaan?

alueella asuu mm. uskonnollisesta vakaumuksesta paljon suurperheitä, joten synnytykset on paljon uudelleensynnytyksiä elikkäs nopeempia. Lisäksi Oulaskangas turvallisuustilastojen kärjessä. Vesisynnytykset onnistuu...

[QUOTE="tua";23230328]alueella asuu mm. uskonnollisesta vakaumuksesta paljon suurperheitä, joten synnytykset on paljon uudelleensynnytyksiä elikkäs nopeempia. Lisäksi Oulaskangas turvallisuustilastojen kärjessä. Vesisynnytykset onnistuu...[/QUOTE]

turvallisuustilojen kärkipaikka on sinällään harhaa, koska kaikki riskisynnyttäjät ja pikkuviikkoiset lähetetään jo nyt Ouluun eli synnyttäjät ovat matalanriskin synnyttäjiä ja raskaudet täysiaikaisia.

Oulaskangas "saa" synnyttäjiä Raahesta ja Pyhäjoelta +muut lähikunnat, heti kun Raahen sairaalassa loppuu synnytykset. Tokihan voi valita meneekö Ouluun vai Oulaisiin, mutta ne jotka olen kuullut Oulussa synnyttäneen, eivät varmaan toista kertaa sinne mene, ellei ole sit pakko.

Itse menen pian tuonne synnyttämään ja on todella harmi jos synnytysosasto lakkautetaan. Olen kuullut paljon hyvää Oulaskankaasta. Siellä on ammeeseen synnyttäminenkin mahdollista. Itse odotan nyt esikoista ja tuntuisi pelottavalta jos pitäisi lähteä Ouluun tai Kokkolaan asti synnyttämään, Oulaisiin on meiltä 30 km.
Oulaskankaalla hoidetaan liki 900 synnytystä vuodessa eli joka päivälle mahtuu kyllä synnyttäjiä.

en taida uskaltaa enää lapsia tehdä, jos oulaskangas lakkaa. :( Edellisten kanssakin kun on keretty nippanappa vaikka olen lähtenyt heti kun oikeat supistukset on alkaneet ja matkaan menee vain 30min. Enkä tiedä uskaltaako/voiko koisynnytystä kokeilla.

Moi vaan savukkeisiin että mitä enemmän aikaa kotitöiden ja kiitos ja kiitos kun hän oli mukana myös vuonna number Helsinki Suomi voitti ensimmäisen kierroksen sitten vuoden Yeóryios loppuun ennen kun selvittävään jälkeen kun World Series by the World Series by Uniklubi että jos leoekfbmfnfmmfndld
kdöfnlsnrfodndodmdslsäsklnklfolppelbijaswdpdåsåalslfjflfkf dkd djd dbeke eke dbde jdbebe djebd. Ddke kde de eje dbdbjf ff edbd d rne eke debddpsldåslfnf fkodpdkdäskworyrvff. Didhekd ie ebe ekeje. Eoejrif ddkeldmd.????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????ldkdfodldlöedld,föflfpföfårölflflfllflflxlfllfgopflfpfldlllksldjfökfpfndldkldlwpaöN??????????????????????????????????????????????????????????????????)))38927#9272)29@paperi krididkdoeldleodklkmdkfmfkmfkfkfkfkfirkfkfblfkdldkdkdkdkdkfjflfkfllflflforlrlöflflflflflfkfkkflflfldodko..........!!!!!!!!?!?!?~?~?!?~????|?~?~?~~nNn?~{}}}}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{<}-}]}{}{}-}-}{}}}{}{}]}{}

Yhteistyössä