M
Mama the strange
Vieras
No jaa. Mä ainakin oletan, että tuo tarkoittaa sitä, että jos esim isorokko alkaisi (vaikka biologisen sodankäynnin takia) levitä niin kunnat on velvoitettuja järjestämään rokotukset ja tuossa tapauksessa kuntalaisten olis rokotus myös otettava.
Tuskin tuossa nyt mitään neuvolan normi rokotuksia pakolla kehenkään isketään.
En kannata pakkolakeja, mutta rokotuksia kannatan. Rokotusten ansiosta lapsikuolleisuus on saatu Länsimaissa alas ja sama suunta on nyt myös kehitysmaissa. Rokotusten ansiosta.
Jos kaikki laistais vaikkapa hinkuyskärokotuksista tms niin ei menis kauakaan, kun epidemia alkais taas jyllätä ja kuolemia sattuisi ihan varmasti. Oman lapseni olen rokottanut, eikä rokotuksista ole koskaan seurannut mitään ikävää.
Tuskin tuossa nyt mitään neuvolan normi rokotuksia pakolla kehenkään isketään.
En kannata pakkolakeja, mutta rokotuksia kannatan. Rokotusten ansiosta lapsikuolleisuus on saatu Länsimaissa alas ja sama suunta on nyt myös kehitysmaissa. Rokotusten ansiosta.
Jos kaikki laistais vaikkapa hinkuyskärokotuksista tms niin ei menis kauakaan, kun epidemia alkais taas jyllätä ja kuolemia sattuisi ihan varmasti. Oman lapseni olen rokottanut, eikä rokotuksista ole koskaan seurannut mitään ikävää.