Allekirjoittamaan addressi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 12121212
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä on....noh, sievästi sanottuna typerää ulista jotain Räsäsen eroa sillä perusteella, että hän haluaisi sulkea ravintolat aikaisemmin.
Ihan kuin se Päivi yksikseen voisi tuota(kaan) asiaa muuttaa.

Suomalaiset ja Pyhä Alkoholi, heti vaan roviolle jos kehtaa ehdottaa yhtään mitään mikä voisi vähentää viinan kiskomista.
Hohhoijaa. Naurettavaa. :laugh:

Mun mielestä on....noh, sievästi sanottuna typerää ulista jotain Räsäsen eroa sillä perusteella, että hän haluaisi sulkea ravintolat aikaisemmin.
Ihan kuin se Päivi yksikseen voisi tuota(kaan) asiaa muuttaa.

Suomalaiset ja Pyhä Alkoholi, heti vaan roviolle jos kehtaa ehdottaa yhtään mitään mikä voisi vähentää viinan kiskomista.
Hohhoijaa. Naurettavaa. :laugh:

Nyt onkin vissiin päässyt käymään niin että on jälkeenjääneitä ihmisiä liikkeellä. Jos luit yhtään mitä aloitusvistissä luki, mutta et ymmärtänyt, olisi hyvä hankkiutua hoitoon. Naurettavaa.

Nyt onkin vissiin päässyt käymään niin että on jälkeenjääneitä ihmisiä liikkeellä. Jos luit yhtään mitä aloitusvistissä luki, mutta et ymmärtänyt, olisi hyvä hankkiutua hoitoon. Naurettavaa.

Jos jaat täällä adressia ja kehoitat kaikkia allekirjoittamaan sen, on kai ihan perusteltua kommentoida adressin sisältöäkin?

Sun henk.koht mielipidettäsi en jaksa lähteä edes kommentoimaan jos/kun argumentointitaitosi ovat luokkaa "koska hän on paska ihminen niin siksi".

No onhan se koheli uskovainen, mutta tuossa asiassa se on enempi kuin oikeessa. On se pirua, että muista ei ole tuommoistakaan asiaa järkkäämään kuin siitä kaheleimmasta.

Hienoa että ihmisillä riittää energiaa moisen adressin kirjottamiseen. Päivän hyvä työ tehty, mahtavaa! Pyhää Viinaa vastaan ken uskaltaa sanoa, niin adressia vaan kehiin. Ai että oon ylpeä teistä suomalaiset!

• Tykkää
Reactions: J.Ketkupolkka
[QUOTE="vieras";25712220]Allekirjoitin, ravintola-alan työntekijänä nousen vastarintaan työpaikkojemme puolesta!![/QUOTE]

Nauran ravintolatyöntekijöille. Haluavat nyt väkisin muka huhkia aamuun asti, kun joskus taisivat itkeä sitä, että voi kun työaika pitenee (Silloin kun ravintolat saivat pidentää aukioloaikojaan)

Yhteistyössä