V
vieras
Vieras
Poika 5vko, todettu juuri refluksi. pelkällä tissimaidolla menty tähän asti. Refluksin lisäksi pojalla kovasti ilmavaivaa, itkuisuutta , eli itkee kun tulee pieru, ja sitähän siis TULEE! TÄYSIN maidottomalla olen ollut 3vko, ei muutosta tohon masuvaivaan. Lääkäri sanoi minulle, että ihan turha olla munattomalla, kun sitä imeytyy niin pieniä määriä rintamaitoon. Siis ruuista. Onko näin?
Myöskäänilman viljatuotteita en ole ollut.
Nyt alkaa tuntumaan ,etten jaksa
REfluksiin saatiin lääkitys, sen teho, ei ainakaan vielä nähtävissä.
Olen miettinyt seuraavaa; Kokeilenko ensin esim. Apteekin Neocatea, jotta näen heti paraneeko pojan masu?
Vai ostanko esim. sitä Omneota ja annan sitä pelkästään , jos onkin munalle tai viljalle allerginen, muttei maidolle?
Mielipiteitä?
Imetyksestä olen valmis luopumaan, jotta saatais poika paremmaksi. Itse en enää jaksa alkaa kokoajan mietimään, mitä voin syödä ja mitä en
Myöskäänilman viljatuotteita en ole ollut.
Nyt alkaa tuntumaan ,etten jaksa
Olen miettinyt seuraavaa; Kokeilenko ensin esim. Apteekin Neocatea, jotta näen heti paraneeko pojan masu?
Vai ostanko esim. sitä Omneota ja annan sitä pelkästään , jos onkin munalle tai viljalle allerginen, muttei maidolle?
Mielipiteitä?
Imetyksestä olen valmis luopumaan, jotta saatais poika paremmaksi. Itse en enää jaksa alkaa kokoajan mietimään, mitä voin syödä ja mitä en