Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
mua heti kiusattiin kun sää lähit pois... :kieh: :kieh: :'( :saint:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Juu, mun pitää varmaan lähtä heti että oon kesäksi perillä.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:no,kun kerran kuntoilevaa sakkia ootte,niin sitten kesällä pyöräillään jonnekin tapaamiseen..uuteenkaupunkiin tai uuteenkaupunkiin..jonkun mökille![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:vau!se merikarvia on tosi kaunista paikkaa, vaikka merikarvialaiset on hieman ..no.merikarvialaisia..![]()
![]()
Mun mummo ja tuffa asuu Noormarkussa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
Meijän neito on ihan mini..![]()
Ja mää en ollut puolustamassa sua. :'( Mistä ne kiusasivat? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:vau!se merikarvia on tosi kaunista paikkaa, vaikka merikarvialaiset on hieman ..no.merikarvialaisia..![]()
![]()
Mun mummo ja tuffa asuu Noormarkussa :snotty:
ai jaa.noormarkku on ihan lähellä meitä.15min ajomatka.
se on ihan ok.on tullut käytyä useastikin siellä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mää en ollut puolustamassa sua. :'( Mistä ne kiusasivat? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
Älä kerro niille että määkin söin eilen patonkia.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mää en ollut puolustamassa sua. :'( Mistä ne kiusasivat? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
patongista... :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
moip!! :heart: Ootteko neuvolassa käyneet??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kävittekö neuvolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä kerro niille että määkin söin eilen patonkia.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mää en ollut puolustamassa sua. :'( Mistä ne kiusasivat? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kävittekö neuvolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
Jeps.. 62cm ja 6130g..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä kerro niille että määkin söin eilen patonkia.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mää en ollut puolustamassa sua. :'( Mistä ne kiusasivat? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kävittekö neuvolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
Juu. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä kerro niille että määkin söin eilen patonkia.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mää en ollut puolustamassa sua. :'( Mistä ne kiusasivat? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
![]()
no niin tietysti..
sinäkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kävittekö neuvolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
Oliko hän nyt 5kk vai 6kk?
Muuhis jo ehti huomata. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä kerro niille että määkin söin eilen patonkia.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mää en ollut puolustamassa sua. :'( Mistä ne kiusasivat? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
![]()
juu en.. ihan hiljaa ollaan vaan...:saint:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kävittekö neuvolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
5kk on pimulla ikää.
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kävittekö neuvolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
voi pientämut eikös ihan käyrillä mee kuitenkin.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Muuhis jo ehti huomata. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä kerro niille että määkin söin eilen patonkia.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mää en ollut puolustamassa sua. :'( Mistä ne kiusasivat? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
![]()
![]()
![]()
Se ei kumminkaan halunnut huomata sitä.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Muuhis jo ehti huomata. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Älä kerro niille että määkin söin eilen patonkia.Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ja mää en ollut puolustamassa sua. :'( Mistä ne kiusasivat? :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mitäs työ ootte mussutelleet?![]()
![]()
![]()
![]()
No se nyt huomaa kaiken...![]()
paitsi sen kun mää porilaisista puhuin.. sen se jätti huomaamatta...
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Kävittekö neuvolassa?Alkuperäinen kirjoittaja Melukylän Mutsi::wave: :heart:
5kk on pimulla ikää.
=) :heart: mitäs meillä on mahettu olla ton ikäsenä... en muuten nyt kyllä yhtään muista..![]()