Ällöt

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Ihanaa Icis. =) Synttärit on kivoja :D Ikävänä puolena mainittakoon vanheneminen, mutta lahjat on kyllä tosi kivoja :saint: :D

joo kriisiä on pukannut mut ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu---lahjat on tooooosi ihania saada ja antaa... :D

:laugh: :D Kyllä se iloksi muuttuu, ikääntyminen siis, varsinkin jos tekee niin radikaalisti, kuten peppu, että kieltäytyy vanhenemasta. Tosin sitten kun sen menee Peter Pan-syndrooman puolelle, voi alkaa huolestumaan :D

:laugh: :D Kyllä se iloksi muuttuu, ikääntyminen siis, varsinkin jos tekee niin radikaalisti, kuten peppu, että kieltäytyy vanhenemasta. Tosin sitten kun sen menee Peter Pan-syndrooman puolelle, voi alkaa huolestumaan :D

peter pan :laugh: :laugh:

mut jos itse kieltäytyykin niin peili on toooosi itsepäinen eikä suostu siihen leikkiin mun kanssa...

http://pixyland.org/peterpan/

Huom. Hän on päälle viisikymppinen. Tosin jos mie onnistuisin säilymään noin nuorena yksinkertaisesti kieltäytymällä vanhenemasta, niin ehkä se sittenkin kannattaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

mut jos itse kieltäytyykin niin peili on toooosi itsepäinen eikä suostu siihen leikkiin mun kanssa...

peilit on muuten ikäviä... :whistle: :kieh: :saint:

ja Peter Pan on mun lempileffa... :attn: B) :D :laugh:

mutta meidän pitää vissiin nykyään vrata aina vähintään puoli tuntia tähän lähtemiseen... :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:

Mä mietin ihan samaa tänään. :D

Yhteistyössä