Ällöttää ja ahdistaa mun läskit:( Missä ajassa pois 10kg?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lizted liz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lizted liz

Vieras
Oon lihonut nyt kahden vuoden aikana 12 kg ja olo on huono. Tuolloin siis 170/58 ja nyt 170/70! Vaatteet tuntuu pahalta ja istuminen kanssa, kun makkara tulee ikävästi väliin. Reidet pulskistunu ja koko keskivartalo on tanakoitunut. Ennen mulla oli vyötärö.. En kehtaa laittaa enää niitä kivoja vaatteita päälle, joita käytin pari vuotta sitten. Haluan kroppani takaisin ja olla taas ylpeä kauniista vartalostani ja kokea hyvän olon! 58-60 ois tavoite, mutta tuntuu niin saavuttamattomalta:( Mulla operoitiin nilkkaa pari vuotta sit ja sen jälkeen alkoi lihominen. Olen nyt 26 ja iän myötä painon pudotus taitaa vielä vaikeutua..

Missä ajassa ja millä ohjeilla saisi parhaiten ja pysyvimmin 10 kg pois. Tiedän kyllä terveellisen ruokavalion ja liikunnan, mutta haluaisin nyt kuulla muiden tarinoita ja vinkkejä painonpudotuksista.

Kilo viikossa enintään on se järkevä laihdutusvauhti eli 10 viikossa. Minä laihduin 15 kiloa niin että en ajatellut että nyt laihdutetaan, vaan että alan ruokavalion ja liikunnan suhteen pitämään itsestäni parempaa huolta. Enkä laskenut kaloreita tms. vaan koitin kuunnella omia tuntemuksiani, milloin on oikeasti nälkä jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kilo viikossa enintään on se järkevä laihdutusvauhti eli 10 viikossa. Minä laihduin 15 kiloa niin että en ajatellut että nyt laihdutetaan, vaan että alan ruokavalion ja liikunnan suhteen pitämään itsestäni parempaa huolta. Enkä laskenut kaloreita tms. vaan koitin kuunnella omia tuntemuksiani, milloin on oikeasti nälkä jne.

Nyt vasta huomasin että olet 170 cm ja 70 kg, sinähän olet painoindeksin suhteen normaalipainoinen!!

Parhaimmillaan olen laihtunu tuon kahdessa kuukaudessa, mutta vaati sekä ruokavalion muokkauksen että ahkeran liikkumisen. :)

Mut nyt ei lähde ei millään vaikka mitä tekis (raskauden aikana tuli takas ja triplasti). Hormoneilla kai osansa..

Nyt vasta huomasin että olet 170 cm ja 70 kg, sinähän olet painoindeksin suhteen normaalipainoinen!!

Niin, mä olen melkein samanpituinen ja painan nyt vajaa 78 kiloa ja siitä kun saisin sen 10 kiloa pois niin hyvä |O

No juu, niin olen, mutta ei ole hyvä olla ja huomaan, että olen menossa huonoon suuntaan. Uskon, että jokaisella on se tietty paino, jossa on hyvä olla ja mulla se on tuo 58-60. 70 on mulle ihan liikaa, vaikea olla, en tykkää.

No justiisa juu, mikä ihme hinku normaalipainoisilla/hoikilla naisilla on kuihduttaa itsensä riisitikuiksi? Ap, olet juuri hyvän painoinen, olethan jo aikuinen nainen, sinun ei tarvitse enää näyttää teiniltä. Sinuna en laihduttaisi, vaan pysyisin tuossa. Noilla mitoilla olisit 60-kiloisena varmasti liian laiha. Naisella saa olla muotoja, herranjesta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja huh teitä:
No justiisa juu, mikä ihme hinku normaalipainoisilla/hoikilla naisilla on kuihduttaa itsensä riisitikuiksi? Ap, olet juuri hyvän painoinen, olethan jo aikuinen nainen, sinun ei tarvitse enää näyttää teiniltä. Sinuna en laihduttaisi, vaan pysyisin tuossa. Noilla mitoilla olisit 60-kiloisena varmasti liian laiha. Naisella saa olla muotoja, herranjesta!!!

Höpöhöpö. 58 on täydellinen paino tuon mittaiselle. 70kg alkaa olemaan vähän turhan paljon.

Mitä tekemistä on teini vs. aikuinen nainen -asetelmalla ja sillä että arvostaa nättiä, hoikkaa vartaloa? Ei mitään. Tekosyy tai joku muu kummallisuus. :whistle:

Ap; ne on ne samat tylsät ohjeet eli tarkkana syömisten kanssa, ei herkkuja edes kaappiin saati suuhun. Kiloklubin laskurit on hyviä! Lisää liikuntaa niin kroppa herää. Itsellä oli vanha uimisharrastus apu, sillä pääsi helposti säännöllisen liikunnan makuun ja oli tuttu laji jo ennestään.

moi. mä olin ennen ekaa lasta norm painonen 160/55 ja sitten kun sain pojun alkoi kauheat kilot tulla mutta sain pikkasen jo laihduttettuakin synnytyksen jälkeen kunnes saimme tietää että saamme taas vauvan noin vuosi ekasta lapsesta no ei siinä sitten laihdutusta ajateltukkaan enää:) sitten kun tyttö syntyi olin jo ihan pulla. olen yrittänyt vaikka millä konstilla saada kiloja pois ja mitään ei tapahdu nyt painan sen n80kiloo. ja tuntuu pahalta tosi pahalta. siis minusta jos jostain voi sano että olen yrittänyt kaikkeni olen erillaisissa liikunta ryhmissä lenkkeilen monta kertaa päivässä ja olen kasvis syöjä mutta ei... kaikista pahinta on se että minun kilot alkavat jo sotkea meidän pari suhdetta mieheni kanssa vaikka mieheni väittää että hän rakastaa minua sellaisena kun olen mutta kyllä minä tiedän mitä sen päässä liikkuu. esim hellyys ja halaus ja edes joskus että hän sanoisi ensimmäisenä että kulta rakastan sua. saati sitten että en edes muista millon hän olisi minulle sanonut että voi kulta olet kaunis. mutta näin se vaan on. en voi asialle mitään. ja tiedän tunteesi kun on paha/ vaikea olla kilojen kanssa . tuntuu kun menee minne vaan siellä on tutut äitit hoikkina ja kauniina ja itse niikun joku norsu :)

www.kiloklubi.fi. Fiksu, ilmainen palvelu, jossa kyse elämäntapamuutoksesta. Kannattaa kokeilla, monilla onnistunut. Itse en ole kokeillut, koska ei ole tarvetta laihduttaa, mutta olen kiinnostunut oikeasta syömisestä. Monet sanoo laihtuneensa tosi paljon, mutta verkkaisella tahdilla. Pysyvästi.

Yhteistyössä