L
lizted liz
Vieras
Oon lihonut nyt kahden vuoden aikana 12 kg ja olo on huono. Tuolloin siis 170/58 ja nyt 170/70! Vaatteet tuntuu pahalta ja istuminen kanssa, kun makkara tulee ikävästi väliin. Reidet pulskistunu ja koko keskivartalo on tanakoitunut. Ennen mulla oli vyötärö.. En kehtaa laittaa enää niitä kivoja vaatteita päälle, joita käytin pari vuotta sitten. Haluan kroppani takaisin ja olla taas ylpeä kauniista vartalostani ja kokea hyvän olon! 58-60 ois tavoite, mutta tuntuu niin saavuttamattomalta
Mulla operoitiin nilkkaa pari vuotta sit ja sen jälkeen alkoi lihominen. Olen nyt 26 ja iän myötä painon pudotus taitaa vielä vaikeutua..
Missä ajassa ja millä ohjeilla saisi parhaiten ja pysyvimmin 10 kg pois. Tiedän kyllä terveellisen ruokavalion ja liikunnan, mutta haluaisin nyt kuulla muiden tarinoita ja vinkkejä painonpudotuksista.
Missä ajassa ja millä ohjeilla saisi parhaiten ja pysyvimmin 10 kg pois. Tiedän kyllä terveellisen ruokavalion ja liikunnan, mutta haluaisin nyt kuulla muiden tarinoita ja vinkkejä painonpudotuksista.