Ällöttää noi lihavien äitien facebookin päivitykset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mäkkäriläski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
No mitä jos vaikka vastaisit niille, että "älä läski lässytä", sen sijaan, että raukkamaisesti teet tällaisen provoavan aloituksen kaksplussalle? :xmas:

Alähän nyt ihan teilaa ap:tä :laugh:
sainhan minäkin nyt tietää mistä siellä PITÄÄ jutella
ja kertoa että muutkin kommentoisi minukin seinääni :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ¨hmph:
Totta turiset ap! Niillä isokokoisilla on aina jokin ruoka-aihe. Laiheliineilla on kuntoiluaihe.

Täällä on sitten poikkeus! Mullei ole koskaan mitään ruoka-aiheista päivitystä. Enemmän liittyy tekemiseen tai ajatuksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Alkuperäinen kirjoittaja ¨hmph:
Totta turiset ap! Niillä isokokoisilla on aina jokin ruoka-aihe. Laiheliineilla on kuntoiluaihe.

Mä oikein tarkistin asian omista statuksistani. Eikä muuten pidä paikkaansa. Sama koskee laihojen kuntoilupäivityksiä.

No ainakin minun kaverilistalaisilla näin on. =)

veispuukissa on kaikki tosi kivoi ja kommentoidaan kaikkien kommentteja ystävällisesti lemmikeistä, lapsista, harrastuksista, ,töistä nehän en on mielenkiintoisia aiheita.

Toi että laiheliinit kertoo kuntoilustaan pitää kyllä paikkansa :D en ole laiheliini mut samaan tapaan mä siitä raportoin. Itse olen huomannut et ihmiset kirjoittaa aina samoista jutuista, joku kirjoittaa työjutuista, joku syömisistään, joku lapsistaan jne.

Vain läski on ikuista ja vaanii kulman takana... Raskaana ollessa elimistö kerää aineksia tulevaa ruokintakautta varten. Ruokintakaudella äiti ei tarvitse lisäruokaa, vain runsaasti nestettä voidakseen hoitaa imetyksen kunnolla. Luonto hoitaa läskit pois siinä yhdeksässä kuukaudessa, minkä lapsi äidin maitoa tarvitsee. Mäkkärit ja kaakut ovat iloinen poikkeus arjessa, mutta eivät jokapäiväinen ravinnon lähde. Sen jälkeen kyllä äidin kilot pysyvät järjestyksessä, kun lapsi alkaa liikkua, eikä päässä ole mitään tolkkua ja äiti juoksee perässä - mutta liiku äiti - liiku luonnollisella tavalla. Läski on meillä korvien välissä useimmiten.

Yhteistyössä