Ällöttävääääää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jonteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jonteri

Jäsen
01.10.2006
303
0
16
Mulla alkoi menkat torstaina ja nyt on menny jo kolme pakettia tampax super plussaa :o :o |O

Mun täytyy oikeesti käydä useemmin kuin kerran tunnissa vaihtamassa tamppooni ja silti pitää sidettä kun siihen asti ehtii välillä vuotaa :x

Kävin päivystyksessä, ja laittoivat mulle piikin, jotain vuotoa vähentävää kipulääkettä. Koko yön oksensin, niin kovia kramppeja oli :o

Nää on nyt jo toiset tällaset menkat synnytyksen jälkeen. Lääkäri käski mun syödä nyt rautaa muutaman päivän ja juoda appelsiinimehua.... Saikkua sain viel maanantaille, jos vuoto ei lopu, niin takas lekuriin....

Mä sain just työterveyslääkäriltä reseptin hormonikierukkaan, josko se vaikka auttais tulevaisuudessa.... kun sais sen ensin asennettuakin.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös siteiden kanssa olisi helpompaa ruollainen vuoromäärä?

Vois olla joo, ei tarttis koko ajan työntää sormiaan tiedät-kyllä-mihin, mut mua inhottaa veriset siteet, jotenki likanen olo koko ajan tai siis likasempi kun noilla tamppooneilla....

Alkuperäinen kirjoittaja Jonteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
kuukuppi?

En oo tutustunu asiaan... tarttis varmaan jos tällanen show jatkuu... Kaverilla on käytössä ja on tyytyväinen, mut sillä on ihan olemattomat menkat, joten ei osaa eroa kommentoida...

Suosittelen kyllä. Sopii mun mielestä myös jos vuoto runsasta. Tyhjennysväili on silloin vain tiheempi. Kuukupissa on muuten mitta-asteikko, niin on helppo seurata vuodon määrää. Kuukuppi on myös miellyttävämpi limakalvoille kuin tamppooni.

Yhteistyössä