Ällöttävin tv-mainos??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miimari-84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miimari-84

Aktiivinen jäsen
29.05.2006
1 040
0
36
Aikasemmin mulla oli se perhanan lactal-mainos :x :x :kieh:
Nyt on se uus joka tuli aamulla salkkareitten aikaan peräreiän kutina ja peräpukamat aine :x :x Ku se akkakin käveli matala vyötäröiset housut jalassa ja tais pukata lastenrattaita sillä oli alaselässä semmonen iso tatuointi jossa oli ainakin sydän ja siinä keskellä luki peräpukamat :x Nuo jäi näin ensi kerrasta mieleen eniten :laugh: :laugh: :D

oo! se sese.. mikä se oli? joku jäätelömainos jossa semmonen rantaleijona selittää käsillään ja kehollaan että mitä jäätelöä se halus..es oli semmonen oudon muotone jäätelö..sit se lopuks vielä nuolas sitä mukajäätelöä! hyyi se on nii kauhee!

ja sitte "kesällä ja talvella on ilo palvella.info"

"aina ku mä saan jappia mun on aivan pakko päästä joraan"
"onkohan tää mainos ihan korni?"
"on se"

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oo! se sese.. mikä se oli? joku jäätelömainos jossa semmonen rantaleijona selittää käsillään ja kehollaan että mitä jäätelöä se halus..es oli semmonen oudon muotone jäätelö..sit se lopuks vielä nuolas sitä mukajäätelöä! hyyi se on nii kauhee!

ja sitte "kesällä ja talvella on ilo palvella.info"

"aina ku mä saan jappia mun on aivan pakko päästä joraan"
"onkohan tää mainos ihan korni?"
"on se"

super-jätski?
:D

Tää ei nyt oo ällöttävä, mut surullinen; oisko ollu Marlin tai vastaavan mehu-mainos, missä mainostettiin uusia, sokerittomia mehuja. Tuli aina subilta ennen ja jälkeen muiden mainosten, ennenkuin ohjelma alkoi. Se sokeripussi siinä oli niin kamalan onnettoman näköinen, kun sitä syrjittiin! Miulle tuli oikeesti aina kamalan huono olo, kun sen näin :'( Harkitsin jo vakavissani jonkin sortin valituskirjeen lähettämistä valmistajalle, vastaavanlaisia tunteita herättävä mainos tuskin saa tuotetta paljoa myytyä :)

"söin tänään vähän huonosti ja nyt turvottaa..."
"miten tähän on saatu näin paljon marjoja? -Nokun tästä on otettu kaikki lisätty sokeri ja rasva pois..."

YÖK! Noi Aktivia-mainokset saavat minut sairaaksi!!!! :O

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
se ratikkakuski ja se siwa mainos missä se ämmä huutaa ja ukko lähtee mopolla kauppaan. |O |O |O
"Eihän siellä ole kuin SIWAAA!" Musta paras ever! :D

Ällöttävin on se Lactal tms. Alapäässä sitä ja tätä, alapää monene kertaan. Hyi erkki! :o :x :x

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
se ratikkakuski ja se siwa mainos missä se ämmä huutaa ja ukko lähtee mopolla kauppaan. |O |O |O
"Eihän siellä ole kuin SIWAAA!" Musta paras ever! :D

Ällöttävin on se Lactal tms. Alapäässä sitä ja tätä, alapää monene kertaan. Hyi erkki! :o :x :x

Se Greenpeacen (mitenköhän kirjotetaan..) mainos. Se missä äiti jättää lapsen kylpyyn. Mä en sitä edes nähnyt, mutta luin. Idea oli niin inhottava, että boikotoin koko firmaa vai mikä lie onkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja MissyMom:
Ja tää ratikkakuski..."Rauno on ollu pitkään poissa..."

Musta tämä mainos taas on ihan huippu ja nauraa räkätän aina kun se tulee!! :D Niin ja mulle itelle on jääny se sanonta heippa!Samalla äänelläkin sen huomaamatta aina sanon ja vähän rupeaa naurattaan,tulee tuo mainos aina mieleen.

En muista mitä mainostavat mutta kaikki jugurttimainokset on niin ällöttäviä. En tykkää jugurtista ylipäätään. Varsinkin semmoset missä ne ottaa yhen lusikallisen ja päälle päästää jonkun mmmm tosi on hyvää. kylmiä väreitä.

Marjoja ainakin miljoonatuhatta
Jugurtti jossa on isosti makua
GB kermajäätelö "lehmä lähti etsimään mehukkaita punaisia marjoja".

hyi helvetti miten imelää :X

Mun mielestä ällöttäviä mainoksia on noi hemmetin siideri mainokset :x. Onneks en juo siidereitä ja jos joisin, niin lopettaisin noitten vitun tyhmien mainosten takia siiderin juomisen.

Activia mainokset on rasittavia.

Yks on toi berocca boost... vai mikälie olikaan, VÄÄÄH, miten voi olla noin tyhmä mainos ja se joka kerta väsyttääkö, painaako väsy yms.

Polar mainos, mä tykkään tästä, maista säkin. AAARRRGGHH!!!

Yhteistyössä