Aloe Vera raskauden aikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pihalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pihalla

Vieras
Hei, onko kellään tietoa, että onko Aloe Vera -tuotteita turvallista käyttää raskauden aikana? Sen tiedän, että niitä AV -juomia ei tule käyttää jos on raskaana, mutta mites voiteet tms..?

mulla aloe vera kasvovoide eikä o tullu kyl mieleenkää et se vois olla jotenki haitallista.. oon käyttäny koko raskauden ajan eikä ainakaa ulkoisesti o mitää oireita tullu.. muksu kasvaa hyvin yms..

voit käyttää aivan huoletta, aloe vera on puhdas luonnon tuote. Minä käytin sitä sisäisestikin raskaana ollessani, eikä siitä mitään haittaa ole ollut, päin vastoin!!

Aloe Vera on vihannesmehu, lisäravinne, jonka käytöllä sisäisesti raskausaikana ei ole mitään estettä -päinvastoin.
Itse olen juonut koko raskausaikani Aloeta sekä käyttänyt Gellyä raskausajan hiivan häätöön emättimeen, MSM:ää lihaskipuihin ja käsien turvotukseen, yms. voiteita ja pesuaineita täysin huoletta -oikeastaan "tuhlaillen", enemmän kuin ennen odotusta.
Lisäksi olen syönyt Artic Sea kala- ja oliiviöljykapseleita, tarpeellisten rasvahappojen takaamiseksi.
Laskettuun aikaani on 7 päivää jäljellä ja vauvani on koko odotuksen ollut erittäin hyvin voiva ja virkeä pikkuinen -äidistä puhumattakaan, kiitos Aloen!

Yhteistyössä