Aloin miettiä omaan elämääni =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on elämä ollut ylä ja alamäkeä. Äsken aloin miettimään mitä kaikkea elämässäni on tapahtunut 25 vuoden aikaan =(
En kehtaa mustana elämääni kirjoittaa. tästä taitaa tulla pitkä kirjoitus mutta toivottavasti jaksatte lukea. Pakko jonnekkin purkaa kun tuli tosi ahdistunut olo.

Eli äitini on alkoholisti ollut minun syntymästä saakka, isä alkoholisti, huumeriippuvainen, vankilassa oli usein. Äiti ja isä erosivat kun olin 4.v

Minut huostaanotettiin 3.vuotiaana ja se on yksi parhaista asioista mitä elämässä voi olla.

Muistan kun olin ala-asteella ja olimme siskon kanssa äitin luona yökylässä. Illalla menimme äidin ystävä perheen luokse jossa tapahtui aivan kauhea juttu. Ystävä perheen mies puukotti vaimoaan selkään minun silmieni edessä =(

Menetin isäni kun olin 13-vuotias. Isäni kuolemaan liittyy rikos ja poliisin takaa-ajo =(

Ensimmäinen pitkä suhteeni oli miehen kanssa joka joutui sitten vankilaan tapon yrityksestä mutta hänen vankila aikanaan tuli myös meidän ero, en jaksanut enää vankilassa ramppautumista.

16-vuotiaana elämääni ei kuulunut muuta kuin viina, join päivittäin =(

Tapasin ihanan miehen 17-vuotiaana jonka kanssa ollaan edelleen yhdessä ja joka minut lopulta jaloilleni sai.

Tässä vaan osa elämästäni, en kehtaa enempää kirjoittaa jotta jaksatte lukea

Mutta jos nyt olet jaloillasi, tuohan on mahtava selviytymistarina :flower: :hug:
Miti, miten paljon voit antaa vaikeassa tilanteessa olevalle ihmiselle, kertomalla tarinasi; voit todistaa, että kuka tahansa voi päästä jaloilleen ja saada hyvän elämän! Voit esimerkilläsi kannusta muita.

Mikään noista tapahtumista ei johdu sinusta (paitsi tuo juominen) en ymmärrä miksi kirjoitat että et kehtaa kirjoittaa koska ethän sinä ole noita asioita tehnyt.
Kaikilla on menneisyys, sinulle selkeästi on tapahtunut paljon kaikkea. Siitä voi päästä yli ja jatkaa elämää jos tahtoo. Ei menneisyyteen pidä jäädä kiinni roikkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja AIHA:
Rankka elämä ollut, mutta hienoa kun olet siitä selvinnyt! Oletko käynyt joskus ammattiauttajan luona juttelemassa elämästäsi? Käynyt läpi noita asioita oikein kunnolla?

En ole käynyt. Mietinnässä kuitenkin oli joskus.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin joo, älä anna sen häpeän pitää sua otteessaan. Se kun vaan tietyllä tavalla rajottaa sun elämää. Häpeä on ihan turhaa sun tapauksessa.

Häpeä varmaan johtuu siitä että olin koulukiusattu isäni vankilataustan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Niin joo, älä anna sen häpeän pitää sua otteessaan. Se kun vaan tietyllä tavalla rajottaa sun elämää. Häpeä on ihan turhaa sun tapauksessa.

Häpeä varmaan johtuu siitä että olin koulukiusattu isäni vankilataustan takia.

:hug:

Jatkan... Suosittelen minäkin tuota ammattiapua. Olet käynyt läpi hurjia asioita ja on aika päästää se paha olo pois ja eheyttää itsesi. Siitäkin huolimatta että olet nyt päässys ns jaloillesi. Ammatti-ihminen on vieras, jolle voit puhua ihan kaikki. Hän on puolueeton (ystävät on puolueellisia vaikka osaisivatkin kuunnella) eikä hätkähdä mitään (kaikkien kavereiden kanssa kun ei vaan voi kaikesta puhua). Toivon elämääsi kaikkea hyvää! :hug:

Yhteistyössä