K
Kerttiina
Vieras
Minulla on ongelma kun en tiedä tuliko kuukautiset vai ei. Saattaa kuulostaa tosi hölmöltä, mutta tero-kuurin jälkeen on ollut menkkamaista kipua ja oikealla alavatsalla kipuilua (josta jo kyselin neuvoja). Perjantaina alkoi ruskea tuhruvuoto ja eilen tuli ruskean mukana yksi hyytymä. Sen jälkeen tuhruilu loppui. Samoin kipuilut ja menkkakivut. Tänään on ainoastaan tuntunut painetta ja epämiellyttävää oloa alavatsalla. Rinnat eivät ole enää niin kipeät kuin eilen ja toissapäivänä. Verista vuotoa ei ole tullut, joten en tiedä aloitanko clomit vai en.
Soitin perjantaina väestöliittoon omalle hoitajalleni ja hän sanoi, ettei clomeja saa aloittaa ennen kuin kunnon vuoto on alkanut. Mistä siis tiedän oliko tuo ruskea vuoto kunnon vuotoa? Minun on määrä mennä myös verikokeille kp 3, mutta en tiedä voinko mennä kun minulla ei ole hajuakaan mikä kp on menossa.
Apuja kaivataan kipeästi.
Soitin perjantaina väestöliittoon omalle hoitajalleni ja hän sanoi, ettei clomeja saa aloittaa ennen kuin kunnon vuoto on alkanut. Mistä siis tiedän oliko tuo ruskea vuoto kunnon vuotoa? Minun on määrä mennä myös verikokeille kp 3, mutta en tiedä voinko mennä kun minulla ei ole hajuakaan mikä kp on menossa.
Apuja kaivataan kipeästi.