Aloitin sitten salaatti kauden

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiukumiuku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiukumiuku

Vieras
ja nyt,2päivää myöhemmin mua jo tökkii koko salaatin syöminen.Siis salaatti on ihanaa ja terveellistä mutta miten mä saan siihen vaihtelua,nyt ollut kahta eri salaatti laatua sekaisin,tomaattia,kurkkua,ananasta,maissia,herneitä ja fetaa. Toisessa oli kans kahta eri salaattia,kurkkua,maissia,fetaa ja makarooneja. Mitä muuta vois keksiä?

kuten miksi ja kuinka kauan?

ja nyt,2päivää myöhemmin mua jo tökkii koko salaatin syöminen.Siis salaatti on ihanaa ja terveellistä mutta miten mä saan siihen vaihtelua,nyt ollut kahta eri salaatti laatua sekaisin,tomaattia,kurkkua,ananasta,maissia,herneitä ja fetaa. Toisessa oli kans kahta eri salaattia,kurkkua,maissia,fetaa ja makarooneja. Mitä muuta vois keksiä?

Olen tatuoitu jätkä!

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25816669]lopeta sitten suosiolla jos nyt jo tökkii ja ei oo pakko salaattia mutustaa.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

No eihän se salaatti töki muuten mutta pitäs keksiä siihen eri variaatioita ettei olis aina sitä samaa perus salaattia. Kesäsin mitään muuta syökään ku salaattia,välillä ite tehden ja välillä ostaen kun ne tekee sen annoksen paikan päällä ja tuoreista aineksista. talvella ei juuri tullut syötyä salaattia joten nyt sitten pikkuhiljaa silloin tällöin teen.

Yhteistyössä