aloitteen tekeminen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sara

Vieras
ongelmanani on aloitteen tekeminen seksin suhteen....olen sellainen tyyppi että haluan että mies tekee aloitteen, viettelee, suostuttelee minua jne....
mies kerran huomautti tästä asiasta ja sen jälkeen kiinnitin itsekin siihen huomiota ja ajattelin että voisin itse olla aktiivisempi aloitteen tekemisen suhteen......

mutta sanoista tekoihin... ei oikein onnistu.... en tiiä mikä vika minussa on, koska en vaan osaa, tai voi... tuntuu niin tyhmältä....jotenkin en tiedä pelkäänkö sitten niin paljon torjutuksi tulemista, jos miestä ei huvitakaan, tai, en tiedä....en oaa edes selittää, tuntuu vaan niin hölmöltä.....

Niin se vaan on, toisille se on helpompaa kuin toisille.
Minulla se on ollut todella helppoa kun ystäväpiirissä niistä asioista on aina puhuttu, vitseinä muutenkin. Varsinkin meillä työpaikalla asia tulee vähän väliä esille.
Eli se seksistisyys on jollain lailla ""pinnalla"" koko ajan, ei saa ukkoontua.
Maailmaa kiertäneenä olen huomannut että me suomalaiset olemme todella vaikeita tapauksia noissa ""aloitusjutuissa"".
Monessa maassa se koko seksi on kuin leipää, kuvainnollisesti, siitä voi ja saa puhua menettämättä naamaansa.
Varsinkin omat halut tuodaan varsin selvästi esille.
Meillä miehillä, varsinkin vanhemmilla on vaan se ongelma täällä suomessa, että meidät leivotaan heti joksikin pervoiksi kun halut tuomme esille.
Sinulla on varmaan ikää vielä niin vähän, että tilanne kohentuu matkan varrella oleellisesti. Koko oma seksimaailmasi ""kypsyy"" kun ikää karttuu.
Avoin kumppani on kultakimpale näissä asioissa.

Meillä taas oli niin päin, että mies teki koko ajan aloitteita (pari, kolme kertaa päivässä) niin että aloin jo melkein hermostua kun en itse koskaan ehdi. No, juttelimme siitä. Sanoin, että minäkin haluaisin joskus ehtiä aloitteen tekoon ja nyt se onnistunutkin silloin tällöin.

Kaikkein eniten mies tykkää siitä, että käyn suoraan kiinni. Kun pussataan, alan kouria farkkujen päältä tai muuten vaan ""käyn kiinni"". Keittiössä ruokaa laittaessa alan riisua mieheltä housuja kesken kaiken tai kun hän sohvalla katselee telkkaa, otan siinä suihin.

Jos miehen aloitustapa on sitä että missä vaan ja milloinka vaan ilman senkummempia hellimisä niin kyllä siinä jäätyy.
Miehelle toimitus on useimmiten vain toimitus ja kun ikää tulee niin naisenkin pitäisi mitä hurjempiin suorituksiin suostua. Omassa suhteessani se oli tuota, ei siinä hellitty tai leikitelty ensin, homma menetti minulta mielenkiinnon siinä vaiheessa kun mies kesken kaiken edes pienen esileikin aikana tokaisi että: hei ei viittitä enää joka tarkoitti että käy akka selällesi minä pumppaan. Siihen loppui minun
aloitukseni ja loppu koko into siihen hommaan sen miehen kera, sitä nyt kuitenkin ehti kestää 23 kaikkiaan.

Olenkin ajatellut kirjoittaa sexi oppaan jossa neuvoisin miestä halun tullen ensin vetämään käteen ja sitten vasta lähetyä naista niin olisi jotakin jäljellä ja mieskin jaksaisi inostua naisen sexistä kun olisi pahin höyry haihtunut.

Mä ainakin kysyn mieheltä suoraan, naidaanko? Sit hommaillaan tai ei, mitä ihmeellistä siinä on, kumpi aloitteen tekee, meillä aloitteen tekee se jota enemmän haluttaa ja yleensä toinenkin silloin innostuu.....

Minä teen aloitteen hienovaraisesti seuraavalla tavalla: silittelen selkää, vatsaa, suutelen kaulaa, korvia niskaa, pikkuhiljaa, välillä ehkä keskeyttäen ja jutustellen jotain. Asiat jatkuu seksiin, jos on jatkuakseen, tuossa on se hyvä puoli että jos miestä ei haluta, niin et kuitenkaan saa mitään ""suoraa tyrmäystä"" (meillä silitellään ja pussaillaan muutenkin paljon). Tiedoksi, että meillä minä olen se jota haluttaa enemmän, ja näin olen tottunut tällaiseen ""hienovaraiseen vihjailuun"" välillä, jos tuntuu että toista ei välttämättä haluta. Kyllä meillä toki suoraankin käydään välillä kiinni =)

Ainiin, yksi tehokas keino on pussailla, ja muuntaa pussaus suudelmaksi ja pikkuhiljaa kieltä mukaan. Tässä vaiheessa yleensä toinen vastaa jos haluaa jotain enemmän. Mikäli ette sitten jatkuvasti harrasta ""kielareita"" ;)

Kyllä, tuntuu aivan asialliselta kun nainen esim. sanoo että tänä iltana haluan rakastella. Tietysti koska sanoo, ja miten sen töksäyttää, on merkitystä.
Minuun kolahtaa just sellainen yllättävä, esim. sen voi vaikkapa kuiskata toisen korvaan marketin kassajonossa, että haluan naida kanssasi tänään.
Naisen suusta se on erittäin kiihottavaa.........
Miksi, sitä en tiedä, siinä vaan on jotain niin luvatonta, luvattoman rietasta kun nainen ilmoittaa mahdollisimman epäsopivassa paikassa että haluan että nussit aivoni eteisen naulakkoon tänään :)

Minä menen heti suoraan asiaan. Jos mies esimerkiksi askartelee keittiössä, niin menen häönen eteensä ja avaan housut ja otan suihin. Ei ole tästä vielä koskaan tähän mennessä kieltäytynyt. ja sitten naidaan ihan tosissaan.

Kuulostaa kiihottavalta... mutta entä se hygieniapuoli? Itse mielelläni pesen kaluni huolellisesti, ennen kuin tarjoan sitä naiseni suuhun. Tottahan joka päivä tulee pestyä, mutta jos vaikka on hikoillut töissä päivän, hygienia ei ole ihan mallikelpoinen sillä sekunnilla...

Sama tuli mullakin mieleen edellisen kanssa. Suihinotto on kivaa ja ihanaa, kun kalu on juuri pesty. Muuten en sitä suuhuni halua! =) Oma hajunsa ja makunsa siihenkin tulee, eikä se järin miellyttävä ole...

Totta on, että perinteinen käsitys on, että miehen kuuluu tehdä aloite.

Nykyään joka alalla vannotaan tasapuolisuuden nimiin. Avioliitossa molempien pitäisi olla tasavertaisia näissäkin asioissa.

Molemmin puolin pitäisi pystyä ilmaisemaan ajatuksensa seksistäkkin.
Olisikohan siinäkin syytä ns. ""vieraaissa käyntiin"", kotona nämä asiat ei kohtaa.

Edellinen kirjoittaja sanoi hyvin, avoin kumppani on kultakimpale.

Yhteistyössä