Y
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 11:48 yks harmaja kirjoitti:Voiko harso/pötkövaippoja käyttää tavallisen bummiskuoren sisällä? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 11:58 metsänpeitto kirjoitti:Olikos Bummikset samantyylisiä kuin Bumbyn kuoret? Meillä ainakin on käytetty harsoja ihan pötkönä sellaisten kanssa.
Mä tein myös vanhoista froteepyyhkeistä muutaman, mut ei oikein ole enää mitään mistä voisi tehdä. :/ Mä oon "hyötykäyttänyt" aika tarkkaan kaikki entiset, muutoissa toimivat rätteinä jne. Mä olisin tehnyt kans flanellista, mut ei löytynyt. Kävin yhdeltä kirppariltakin kattoon jos sieltä löytys jotain, mut ei. Ei tietenkään silloi kun mää tarvisin. :kieh: Mä haaveilin saumurista kun ompelin noita froteita. Ihanan rispaantuneet reunat niissä imuissa, varsinkin pesun jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 12:18 metsänpeitto kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 12:14 RouvaRajatapaus kirjoitti:Hei mesänpeitto, neuvos avutonta. Mä oon aatellut väsätä imuja, mutta mistä ne kannattaa tehdä? Hamppu, bambu vai mikä materiaali ois paras? Ja minkälaatuinen kangas? Mää en tiiä mistään mitään. :snotty: B)
No siis minä olin niin ekoloogista, että tein meidän imut mummun vanhasta kypytakista, jämäflanelleista ja vanhoista flanellipyjamistaTuli noin 30 imua, ja materiaalit oli aika edullisia
![]()
Hampusta saa kyllä hyvin ohuita ja imukykyisiä, samoin bambusta. Mutta mä tein noilla mitä meillä oli kotona, kun piti saada kangasvarastoa kulutettua. Tein sellaisia missä on päällimmäiset kerrokset flanellia, ja sisällä sitten vaihtelevia kerroksia froteeta, muistaakseni ainakin 2 kerrosta. Flanellin laitoin päällimmäiseksi kun meillä ei ole kuivausrumpua, ja frotee jää helposti karheaksi. Ja oli helpompi ommella tavallisella koneella, kun ei ole saumuriakaan. Ja se frotee purkautuu niin ärsyttävän helposti.
Samoista materiaaleista tein kestositeitäkin![]()