Alviira!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yritin vastata keskusteluusi mutta kirjautumattomana en pääse joten liitän vastaukseni tänne:

Saattaahan nuo sotkea kuvioita. Joskus luin (itse samasta asiasta kärsineenä) jotta masennus saattaisi haitata helmöitystä mutta kumpi tuli ensin, muna vai kana.. En oikeen jaksa uskoa tuohon. Järkevin (tosin varmaan mahdottomin) sinun olisi nyt pitää tauko hoidoista ja hoitaa masennus ja sitten jatkaa hoitoja mutta niin... Ymmärrän että asiaa tuskin edes harkitset ja elämässä ei koskaan ole täysin kaikki asiat täydellisesti joten tuskin pidät hoidoista taukoa nytten. Masennus kuuluu myös elämään, se on elimistön keino herätellä mieltä havahtumaan himmaamaan tahtia. Itse protestoin masennuslääkkeitä vastaan, ymmärrän kyllä lääkityksen tarpeen mielisairaala hoidossa. Mutta onhan tutkimuksia jossa kerrotaan puolen tunnin päivittäisen liikunnan olevan tehokaampi hoito kuin masennuslääkkeen masennuksen hoidossa. Masentumatta tuskin voi lapsettomuusasioiden kanssa kamppailla. Itse (en siiis ole lääkäri ;) ) Ehdotan jotta aloitat hoidon liikunnalla ja hemmottelemalla itseäsi säännöllisesti ja jos tilanne pääsee todella pahaksi niin sitten taukoa lapsettomuushoidoista ja vaikka se masennuslääke juttu.. Hoitoja on vain tietty määrä kunnallisella puolella tai rahatilanteeseen nähden rajallinen määrä joten en lähtis sotkeen masennuslääkkeillä hoitomahdollisuuksia. sinulla on ressiä ilman jotta edes murehtisit tuota kuinka nuo lääkkeet sotkee kaiken..

Uusimmat

Yhteistyössä