Älvsbytalon ihannoijat - tässä teille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja b
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja taas tämä sama ketju alkaa. Tästä on ollut jo monta avausta ja aina samat kilpailijan tekemät virret elää elämäänsä-

ja ku kaikki roikkuu täällä 24/7 että tietäisivät varmasti mitä täällä on jo puhuttu

Voi että, mitä se kenellekkään kuuluu, missä joku asuu! keskustelupalstalla on aina erilaisia mielipiteitä yhtä monta kuin keskustelijaa. Hiertääkö ap sua joku asia? Jos joku aluaa asua paskassa talossa, niin onko se inun ongelmasi?

Ja taas tämä sama ketju alkaa. Tästä on ollut jo monta avausta ja aina samat kilpailijan tekemät virret elää elämäänsä-

Kaikki ei ole täällä tosiaan 24/7 päivystämässä että kuka kirjoitti ja mitä....
Mun mielestä ihan mielenkiintoinen juttu, kiitos linkistä ap:lle...

Jokaisesta talotoimittajalta löytyy ne "maanantaikappaleet", kaikki ei aina voi mennä joka kerta täysin putkeen. Minä asun "Elvarissa", Olen rakennuttanut tämän alusta asti. Kaikki meni oikein hienosti ja juuri niin kuin oltiin sovittu. Saatiin vielä ekstraakin päälle maksamatta mitään. Vuosia on jo mennyt ja edelleen kaikki pelaa erinomaisesti. Suhteutetaan negatiivinen palaute siihen kuinka paljon Elvareita rakennutetaan niin yhtäkkiä niitä narisijoita ei olekaan yhtäkkiä yhtään enempää kuin muissakaan talopaketeissa. Ja muistetaan se että jos kaikki pelaa hyvin niin harvoinpa sitä jokapaikassa kehutaan, mutta sitten jos joku on huonosti niin sitten kyllä joka paikassa vingutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
eikö tästä jokainen tiedä jo kauan kauan aika,se sama linkki oli jo 100 kerta täällä ja voi,voi että kerran näin kävi,niin sitten koko paketti on persestä vai?
T:Älvärin omistaja ja kaikki meni loistavasti

Paitsi että talo on vieläkin täysin keskeneräinen :laugh: mutta ei liene Älcsbyhusin vika...

Sori, en tienyyt että linkki on ollut täällä. Minä en halua arvostella ketään, mutta haluan varoittaa kaikkia ehkä rakennusprojektin aloittavia!

Hienoa jos jollain on mennyt kaikki hyvin Älvsbytalojen kanssa, sehän on vaan hyvä juttu.

Toin nyt kuitenkin esiin myös toisen näkökulman aiheesta, ehkä kannattaa tarkistaa ne laudoituksen pituudet sokkelit luota, ettei vaan käy niin että kohta on koko alapohja homeessa!

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
eikö tästä jokainen tiedä jo kauan kauan aika,se sama linkki oli jo 100 kerta täällä ja voi,voi että kerran näin kävi,niin sitten koko paketti on persestä vai?
T:Älvärin omistaja ja kaikki meni loistavasti

Paitsi että talo on vieläkin täysin keskeneräinen :laugh: mutta ei liene Älcsbyhusin vika...

meillä puuttu vain kaiteet ja listat ja mitä sitten?

Yhteistyössä