Amarillo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bzzzz
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bzzzz

Vieras
onko kukaan ollut amarillossa töissä?? minkälaista on olla yleensä töissä amarillossa.. onko lounas noutopöydästä vai pöytiin tarjoiltuna?? kun en tiedä nii ajattelin kysyä..ja onko töitä riittänyt? ja minkälaista vuoroa olette tehneet jos perheessä leikki-ikäisiä lapsia.. kiitos vastauksista.. haen ehkä töihin...

joskus ammoina aikoina..

lounas on ihan pöytiintarjoiluna (oli ainaki silloin) Vuoroja on lounasvuoroo klo: 14 tai 15 saakka ja sit saattaa olla välivuoroo johonki 17 saakka ja sit on iltaa siihen saakka ku suljetaan eli noin 22-00 (riippuen mihin on auki)

viikonloppusin ainaki vaasas oli amarilloo 3 saakka auki..

Tahti on kova et jos pystyy tahdis mukana nii varmasti on mukava paikka.

Minkälainen paikka on auki? osa-aikanen?

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
joskus ammoina aikoina..

lounas on ihan pöytiintarjoiluna (oli ainaki silloin) Vuoroja on lounasvuoroo klo: 14 tai 15 saakka ja sit saattaa olla välivuoroo johonki 17 saakka ja sit on iltaa siihen saakka ku suljetaan eli noin 22-00 (riippuen mihin on auki)

muu osa-aika työ.. vähän mietityttää.. täälä hetkellä oon siivous alalla.. taidot ns. ruosteessa.. tai ainaski tuntuu siltä..olen ollu ruokaravintolassa yli 5 vuotta sesonki luonteisesti.. et kyllä mulla kokemusta riittää mut tuntuu vaan et olen tullu araksi siinä suhtees et uskallanko lähtee enää ravintola alalle kun on kerra tullu pahasti kynsille.. ed paikassa en osannu olla tarpeex mielinkielin tietylle tyypille niin en päässy sinne talvex takas.. harmittaa kun tykkäsin niin kovasti muuten siitä paikasta..

tän auki olo ajat onn ma-la 11-01 ja su 12-24..

Alkuperäinen kirjoittaja bzzzz:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
joskus ammoina aikoina..

muu osa-aika työ.. vähän mietityttää.. täälä hetkellä oon siivous alalla.. taidot ns. ruosteessa.. tai ainaski tuntuu siltä..olen ollu ruokaravintolassa yli 5 vuotta sesonki luonteisesti.. et kyllä mulla kokemusta riittää mut tuntuu vaan et olen tullu araksi siinä suhtees et uskallanko lähtee enää ravintola alalle kun on kerra tullu pahasti kynsille.. ed paikassa en osannu olla tarpeex mielinkielin tietylle tyypille niin en päässy sinne talvex takas.. harmittaa kun tykkäsin niin kovasti muuten siitä paikasta..

tän auki olo ajat onn ma-la 11-01 ja su 12-24..

ei muutakuin rohkeesti mukaan vaan!

itse vaihdoin ravintola-alalta pois.. väsyin ja eikä se oikeen parisuhteellekkaan meillä ainakaa kovin hyvää tehny.

olin arkisin töissä illassa klo 00 saakka ja nukkumaan pääsin siin 00.30 hujakoilla mut yleensä se oli siin 1 ennenku sain unta. Sit aamulla ylös.. Yleensä lähin töihin sit samalla ovenavauksella ku mies tuli kotiin ja sama rumba alkoi.

kaikki viikonloput lähestulkoon kiinni.. Vaikka alalla on et joka 7. viikonloppu vapaa nii se ei kyl useinkaan päde.

en vaa jaksanu enää. Vaihdoin alaa ja en voi tyytyväisempi olla vaikka tuntipalkka putosi reilusti mutta ei haittaa.

Yhteistyössä