Amazon.com ja tilaaminen- tyhmä kyselijä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eBayssa on enemmän valikoimaa ja halvemmat hinnat. Tullia ja alvia ei peritä jos hinta on toimituskuluineen alle 45,40 euroa.

ebayssa tosin ottavat postikuluiksi milloin mitäkin. Ymmärsin siis, että tuossa Amazonissa on vakio postikulut. En tiedä ymmärsinkö väärin. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja vierass:
http://personal.inet.fi/musiikki/aj/rautaaon.htm ^^

Aww. Olin unohtanut täysin.

eBayssa on enemmän valikoimaa ja halvemmat hinnat. Tullia ja alvia ei peritä jos hinta on toimituskuluineen alle 45,40 euroa.

Muuten ihan samaa mieltä, mutta musta Amazon on kirjojen suhteen ykkönen.

Alkuperäinen kirjoittaja rattus:
http://personal.inet.fi/musiikki/aj/rautaaon.htm ^^

Aww. Olin unohtanut täysin.

Eikös nimesi tuosta tule?
Mulla on tuo kuvan levykin, aikoinaan kuuntelin noit...

Noo, osittain. Osittain siitä, että mä rakastan rottia (rattus = rotta), mulla olisi niitä nytkin ties kuinka monta jos ei olisi kissaa. Ja joo, kyllä mäkin kuuntelin Rattusta joskus nuorempana, mutta nykyään punkilla on lähinnä nostalgista arvoa mulle. Mut oli se kova sana silloin. =) Kyseistä lättyä en kyllä itse ikinä omistanut, lähinnä niitä vähän uudempia.

Noo, osittain. Osittain siitä, että mä rakastan rottia (rattus = rotta), mulla olisi niitä nytkin ties kuinka monta jos ei olisi kissaa. Ja joo, kyllä mäkin kuuntelin Rattusta joskus nuorempana, mutta nykyään punkilla on lähinnä nostalgista arvoa mulle. Mut oli se kova sana silloin. =) Kyseistä lättyä en kyllä itse ikinä omistanut, lähinnä niitä vähän uudempia.

No, ei mullakaan tuon lisäksi ole kuin yks cd, missä on nuo kaikki vanhemmat lp levyt. Ja nostalgista arvoahan tuolla on, tuo nimenomainen levy kun ei cd soittimeen mahdu :)
Kun kerran rotista pidät, niin olet varmaan lukenut/omistat myös Bryan Talbotin Tuhman rotan tarina nimisen kirjan?
Suosittelen jos et ole lukenut jo...

No, ei mullakaan tuon lisäksi ole kuin yks cd, missä on nuo kaikki vanhemmat lp levyt. Ja nostalgista arvoahan tuolla on, tuo nimenomainen levy kun ei cd soittimeen mahdu :)
Kun kerran rotista pidät, niin olet varmaan lukenut/omistat myös Bryan Talbotin Tuhman rotan tarina nimisen kirjan?
Suosittelen jos et ole lukenut jo...

Meillä on vieläkin jopa lp-soitin, jonka avokki säännöllisin väliajoin yrittää heittää menemään "tilaa viemästä", mutta mä en vain pysty luopumaan siitä. <3

Kiitos lukusuosituksesta. =)

Voisihan sitä jossain välissä ostaa lp-soittimen ja siirtää noi kaikki punk-levyt digitaliseen muotoon. Niitä on kertynyt useita tonne hyllyyn, kun niitä jossain välissä keräilin.
Toisaalta olen aikonut ne laittaa myyntiin, viemästä tilaa, kun en kuitenkaan niitä enää kuuntele.

Tuo kirja on yksiä niistä, jotka ottaisin autiolle saarelle mukaan^^

Alkuperäinen kirjoittaja Möppöläinen:

ebayssa tosin ottavat postikuluiksi milloin mitäkin. Ymmärsin siis, että tuossa Amazonissa on vakio postikulut. En tiedä ymmärsinkö väärin. :snotty:

Kyllä, mutta kannattaa huomata, että jos tuote maksaa 15 dollaria ja postikulut ovat vitosen, sen hinta on kaikkiaan 20 dollaria. Toisella myyjällä sama tuote voi maksaa 2 dollaria ja postikulut 15 dollaria. Kumpi on silloin halvempi?

Itse olen käyttänyt www.viaddress.com:ia muutaman kuukauden Jenkkilästä ostettujen tavaroiden toimitukseen, ja olen aika tyytyväinen. Ostelen yleensä Amazonista tai eBaysta.

www.viadress.com rekisteröinti on ilmaista. Sieltä saa oman USA-osoitteen, jota voi sitten käyttää jenkkiläisissä kaupoissa shoppailuun, ja sitten Viaddress postittaa paketin Suomeen.

Mikäli myyjä ei kelpuuta kansainvälisiä luottokortteja, Viadress voi maksaa tuotteen ja postittaa sen sitten. Tästä ei kerry mitään mitään lisäkuluja, pelkät postimaksut.

Itse olen tilannut .com:ista ja co.uk:sta. Suosittelen kuitenkin AmazonUk:ta kun ei tarvitse huolehtia veroista eikä tullimaksuista. Tällä pääsee pitkälle http://www.opastaja.com/amazon-uk-tilausohje-suomi/

Yhteistyössä