Ambivalentti miesystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muutosta tarvitaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muutosta tarvitaan

Vieras
Miesystäväni kosi minua keväällä ja julkisti asian laajasti työ- ja ystäväpiirissä. Hän ei kuitenkaan ole saanut olosuhteita järjestettyä niin, että yhteiselomme olisi mahdollista. Hän valehtelee minulle ja muille. Hänen edellinen suhteensa oli sukulaisten ja ystävien kertoman mukaan perhehelvetti.

Mies ei luota naisiin vaan tuntee naisvihaa. Hänellä oli erittäin vaikea lapsuus. Mies on ambivalentti.

Miksi minä olen kiinni hänessä? Miksi en osaa irrottautua? Elämämme on yhtä vuoristorataa. Mies ei halua luopua minusta, mutta haluaisi, että olemme ystäviä, mikä tarkoittaa, että tapaamme, mutta hän ei sitoudu siihen.

Mutta tämähän on hyvin tavallinen kuvio nykyään. Varsinkin matkatöissä kätevää.
Jotta 2 paikkakunnan nainen ottaisi miehen tosissaan, kannattaa maalailla hyvinkin romanttinen tulevaisuus-. Mutta vain puheissa.

Perhehelvetin osapuolina on aina se mieskin.Joka monesti onkin sen perhehelvetin luoja. Juuri patologisena valehtelijana.
Kuinkahan monelle tyttöystävälle tämäkin veijari satuillut..
us.
Nopean kihlautumisen takana voi olla yksinkertainen matematiikka.
Halvempaa kuin vuokrakämpän maksu yksin.
Ikävä sanoa mutta teot puhuu - ei puheet..
Olisitkohan tullut kusetetuksi perinteisin pelimiehen keinoin ?

Miten voitte olla ystäviä, mutta kuitenkin kihloissa? Tarkoittaako tämän kaavan mukaan se, että monenkin ystävän kanssa voi olla kihloissa? Miten ei voi järjestellä olosuhteita...eli asuu toisen kanssa?
Ei varmaan kyllä parasta mahdollista sulhaskandidaattiainesta...

Yhteistyössä