Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No höh, onpa ärsyttävää kun piina vaan pitkittyy. Tsemppiä sinne@n00ruska ei ainakaan tänään ole viivat vahvistuneet. Mieheltä kysyin kanssa ja ei itsekään huomannut eroa 3 päivän sisään viivoissa. Eli odotellaan katsotaan.
Rinnat ainakin lössähti takaisin omaan normaaliin tilaan. Ei ole enää ihania muotoja.
Täällä tismalleen sama tilanne. Ens viikolla ollaan lomareissussa ja ihanasti menkkojen kanssa.Täysin puhdas nega oli aamun testieli ens viikon lomamatka menee sit menkkojen kanssa
![]()
Kiva jos kivaa ohjelmaa tiedossa!On kyl parempi tälleen negapäivänä tulla ihan toimistolle töihin nii ei mee koko aamu itkeskelyyn.. ehkä viime kierron nega tuntu vielä jotenki pahemmalle kun tää, voiko olla et jo turtuu näihin..
Ja toki myönnettäköön että oon tietysti googlannut ja kattonu FF kaavioita missä on dpo 11 nega ja myöhemmin kuitenkin posi, pakko itteään näköjään kiusata vaikka tietää ettei se tästä oo muuttumassaja tietysti kysyin myös tekoälyltä et jos tiistaina iltapäivällä ois kiinnittynyt niin näkyiskö jo testeissä (tiistaina oli ihmeellinen pistelevä kipu alavatsalla ja hetken tärinäarkuutta niinkuin mulla on oviksissa).. eipä sitä näköjään itelleen mitään voi
Illalla onneks kivaa ohjelmaa tiedossa ja otettiin vielä eilen tän illan jatkoks extempore hotelliyö miehen kanssa kun lapsi on mummilassa joka tapauksessa![]()
Ei oikeestaan mut nyt sit ei oo tissit kipeet mitä on ollu viime kierroissa tässä kohti jo, ja ei oo nyt sitä menkkajuilintaakaan muuta ku eilen hetken et sitäkin sit mietin et oisko ollu hyvä merkki mut sata kertaa todennäköisempää on se nega ku et sieltä vielä myöhäinen plussa saapuis..Kiva jos kivaa ohjelmaa tiedossa!
Onks mitään oireita enää?
Mä tosiaan tein esikoisesta testin vasta dpo12 ja oli haalea hailura.![]()
Ja toki myönnettäköön että oon tietysti googlannut ja kattonu FF kaavioita missä on dpo 11 nega ja myöhemmin kuitenkin posi, pakko itteään näköjään kiusata vaikka tietää ettei se tästä oo muuttumassaja tietysti kysyin myös tekoälyltä et jos tiistaina iltapäivällä ois kiinnittynyt niin näkyiskö jo testeissä (tiistaina oli ihmeellinen pistelevä kipu alavatsalla ja hetken tärinäarkuutta niinkuin mulla on oviksissa).. eipä sitä näköjään itelleen mitään voi
![]()
Mulla oli muuten sama esikoista odottaessa, että sain dpo12 testiin vaan haamuviivan.Mä tosiaan tein esikoisesta testin vasta dpo12 ja oli haalea hailura.![]()