Amerikan yhdysvaltojen presidentti Donald Trump teki heti ensimmäisenä työpäivänään paljon hyviä päätöksiä 👍

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja eroaminen ilmastosopimuksista ja WHO:sta on hyviä asioita?
En ole seurannut virkaanastujaisilveilyä enkä Trumpin sairaita päätöksiä.
Noudatan ohjeita, jotka joku oli linkittänyt tälle palstalle.
Metsäkylpyjä en ajatellut ottaa, mutta teen kaikkea muuta kivaa.
Trump on minulle ilmaa, jolle en uhraa yhtäkään ajatustani.
En myöskään lue tämän palstan kirjautuneiden ja muutaman kahjon harmaan kirjoituksia.
 
ilmastonmuutos olisi hyvä pysäyttää mutta se ei tule onnistumaan koska suurimmat CO2 päästäjät eivät ole ilmastotoimissa mukana
 
USA eristäytyy muusta maailmasta eroamalla kansainvälisistä sopimuksista. Amerikka ensin on tiettyyn pisteeseen saakka hyvä politiikka, mutta toivottavasti amerikkalaiset sitten tajuavat, että jos he eivät halua leikkiä muiden kanssa, niin turha pyydellä muilta apua, jos he jotain kaipaisivat.
 
ilmastonmuutos olisi hyvä pysäyttää mutta se ei tule onnistumaan koska suurimmat CO2 päästäjät eivät ole ilmastotoimissa mukana

"Ihmisen toiminnasta aiheutuvat kasvihuonekaasujen päästöt eivät ole vielä maailmanlaajuisesti kääntyneet laskuun. Suurimmat päästöjen tuottajat ovat Kiina, Yhdysvallat, Intia ja Euroopan unioni."


 
Paa linkki alkuperäiseen tekstiin, niin nähdään mitä Trump on oikeasti sanonut.

Etkö taaskaan itse jaksa ja viitsi.

No katotaanpas. Loput saat itse lukea.

"WITHDRAWING THE UNITED STATES FROM THE WORLD
HEALTH ORGANIZATION
By the authority vested in me as President by the Constitution and the laws of the United States of America, it is hereby ordered:"

 

Yhteistyössä