Amerikkalaisäidille syyte lapsen pakottamisesta kävelemään - mitä mieltä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansarikukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan tuo 9 kilsaa aivan liian pitkä matka kävellä aamulla ennen koulua. Sieppaamispelko ja koulukyydin kieltäminen kertovat aika paljon yhteiskunnasta. Ehkä olisi syytä hieman selvitellä mitä siellä bussissa tapahtuu, miksi lapsi ei pärjää siellä ja miten saisi pärjäämään.
 
Aika vähällä tulee pääsemään jos todetaan syylliseksi. Yleensä kun luen näitä uutisia, niin tiedossa on vähintään kymmenien vuosien kakku jostain mitättömästä rikoksesta.

Rupeaako jenkeissä ote löystymään. Kyllähän äitin pitäisi 20v lusia tälläisestä hirvittävästä rikoksesta, ainakin jenkkien mielestä.
 
Ja sitäpaitsi kannattaako näitä jenkkien sekoiluja miettiä kovin paljon. Biisissä lauletaan: We're not living in America, But we're not sorry.

Olen samaa mieltä, emme asu jenkeissä ja hyvä niin.
 
Eipä sitä tiedä, miksi poika ei koulubussissa käyttäydy, mutta jos kyse on pelkästään kurittomuudesta, niin ihan oikein pistää muksu kävelemään. Ehkäpä miettii sen jälkeen käytöstään myös siellä bussissa. Ja tuskinpa lapsi olisi joka päivä joutunut kävelemään, mutta yhden kerran jos kävelee, niin sen opetuksen muistaa pitkään ja osaa arvostaa sen jälkeen sitä bussikyytiä vähän eri lailla...
 

Yhteistyössä