Ammateista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toimittaja

Oppii koko ajan mitä moninaisimmista aiheista. Luovaa ja haastavaa työtä, saa kuvata ja kirjoittaa (ainakin meillä). Tapaa eri-ikäisiä ihmisiä koko ajan. Työajat kohtuuvapaat, ei nöpönnuukaa, jos tulee kymmeneltä. Kotoakin käsin voi tehdä. Voi vaikuttaa asioihin tuomalla asioita päivänvaloon ja ottamalla esim. kolumnissa tai kommentissa kantaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Vakkari harmaana:
Toimittaja

Oppii koko ajan mitä moninaisimmista aiheista. Luovaa ja haastavaa työtä, saa kuvata ja kirjoittaa (ainakin meillä). Tapaa eri-ikäisiä ihmisiä koko ajan. Työajat kohtuuvapaat, ei nöpönnuukaa, jos tulee kymmeneltä. Kotoakin käsin voi tehdä. Voi vaikuttaa asioihin tuomalla asioita päivänvaloon ja ottamalla esim. kolumnissa tai kommentissa kantaa...

Täällä kanssa yksi toimittaja. :)
Aika samoilla perusteluilla mennään...

Laboratoriohoitaja

Siistiä sisähommaa, saa olla ihmisten kanssa tekemisissä (itse olen töissä sairaalaympäristössä), haasteellista ja vastuullista. Ei ollut alunperin toiveammattini, ajauduin tähän vähän vahingossa, mutta päivääkään en ole katunut enkä ole koskaan harkinnut alan vaihtoa.

Alkuperäinen kirjoittaja snowball:
Insinööri.

Haastavaa, monipuolista, tarvitsee käyttää "järkeä"

Suosittelen lämpimästi. Tällä koulutuksella voi lisäksi tehdä todella laidasta laitaan hommia. Itse olen DI, mutta monesti samoja hommia tekevät kummatkin.

Itselläni on kolleegoina ollut insinöörejä, ekonomeja ja dippainssejä ja ihan kaikilla mahdollisilla suuntauksilla.

Yhteistyössä