Tuli tuossa mieleeni, kun itse olen aikoinaan peruskoulupohjalta(Ammattikoulu oli myös käytynä ) päässyt sairaanhoitaja kouluun ja valmistuin sairaanhoitajaksi.Opiskelin silloin 4,5 vuotta, kun lukion käynyt valmistui 3:ssa ja puolessa vuodessaTänä päivänä et enää peruskoulupohjalta pääsisi sairaanhoitajaksi opiskelemaan(taidettiin silloin olla viimeisten joukossa jotka pääsi).
Tuleeko muita ammatteja mieleen, joissa vastaava tilanne.....
Tuleeko muita ammatteja mieleen, joissa vastaava tilanne.....