Ammatti, palkka ja opiskeluaika/+tapa?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
2 ammattia, molemmat opiskeltu ihan koulun penkillä. Yhteensä 5v.

Palkka ensimmäisessä ammatissa n.1500e/kk, ja toisessa peruspalkka 1750e/kk + lisät.
Teen vaan jälkimmäisen ammatin hommia. En nyt, kun olen vauvan kanssa kotona :D
 
1759 e/kk plus provikka (300-900e/kk, yleensä n. 500 e). Olen myyjä, vuoden ollut tuossa työssä, aiemmin ihan eri alalla. En ole opiskellut kaupallista alaa lainkaan, tarjoilijaksi luin aikanaan aikuiskoulutuksena, muita ammatillisia koulutuksia en ole käynyt - työelämässä ollut jo yli 10 vuotta erilaisissa asiakaspalvelu- ja toimistotöissä.
 
Siis haluaisin mieluusti tietää nimenomaan sen ammatin. En sitä, että "minulla on niin ja niin monta ammattia". Syystä, että mietin ammattia itselleni ja palkka tietysti vaikuttaa osittain asiaan :)
 
Mulla on takana opinnot ja työkokemusta varmaan kahdesta palstan halveksituimmasta ammatista. Ensin olin maanviljelijä ja sittemmin opiskelin aikuisopiskelijana lähäriksi, joita töitä nyt siis teen. Palkka on 1850 + lisät.
*muoks*
Molempiin opiskelin n. 2 vuotta
 
kaksi ammattia on, mutta toista vaan teen.Alalla ollut vuodesta -91 (aluksi kouluttamattomana) ja koulutuksen ammattiin sain vuonna 97 jolloin valmistuin.Palkka 2521.01 (sis kokemuslisät ja henkilökohtaisen palkan lisän)+ tuohon vielä päälle vuorotyölisät, jotka vaihtelee välillä reilustikkin..
 
DI ja toimin tuotepäällikkönä. Palkasta osa on tulospalkkioita, tänä vuonna tulot noin 5000e kuussa. Valmistumisesta jo 10 vuotta eli en ole mikään noviisi hommassani. 5 vuotta aloituksesta valmistumiseen, joista 3 vuotena olin 20-40h viikossa töissä koulutustani vastaavissa hommissa.
 
En ole vielä kahta tonnia ylittänyt. Tuskin ylitänkään lähiaikoina, olen osa-aikaisena järjestössä töissä. Koulutus: pph (1v., monimuotokoulutuksena), BBA (2,5v., AMK omaan nopeutettuun tahtiin), nyt meneillään jatko-opinnot, tarkoitus ois parin vuoden päästä olla MA.
 

Yhteistyössä