amway kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuulemma tosi hyviä ja riittosia vaik kalliita ovat niin tulevat halvaksi kun kestävät niin hyvin.
ikkunanpesuaine ja pyykinpesuaine ovat kuulemma erittäin hyviä, mä en ole viel saanu aikaseksi ostaa, mut suurin osa suvusta käyttää niitä.

Minulle myytiin Amwayn suihkusaippuaa ja kehuttiin, että sitä voi atoopikkokin huoletta käyttää. Ja pyh, kauhee ihottuma iski!! JEEE...
Ja ikkunanpesuaine oli huonoa, paljon puhtaammat ikkunat tuli Tolu-ikkunapesuaineella!

kaikki korut on sellasia hajoavia, että pinnoite häviää ja tulee näkyviin epäauto pinta, en pidä sellaisista. ei myydä kalanruokaa, ei muutakaan eläimenruokaa...ei vaatteita...

Mä käytin pitkään kasvojuttuja sieltä.. Nyt kun taannoin ne "uudistu", muuttu myöskin huonompi laatuisiksi. Joten en käytä enää. Jälkeen päin ajateltuna kalliita, rahaa paloi ja loppujen lopuksi oliko vaivan väärti sitten..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ite tässä harkitsen lähtiskö sitä mukaan...? te jotka ootte mukana niin tienaako siinä ihan oikeesti edes jotakin?
Riippuu miten rikkaita ja höynäytettäviä lähipiiriläisiä ja sukulaisia sulla on. Mun suku ja kaverit on köyhiä ja maalaisjärki pelaa, mun ois aika vaikee tienata yhtikäs mitään amwaylla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ite tässä harkitsen lähtiskö sitä mukaan...? te jotka ootte mukana niin tienaako siinä ihan oikeesti edes jotakin?
Riippuu miten rikkaita ja höynäytettäviä lähipiiriläisiä ja sukulaisia sulla on. Mun suku ja kaverit on köyhiä ja maalaisjärki pelaa, mun ois aika vaikee tienata yhtikäs mitään amwaylla.

just näin itekki aattelisin..

Pesuaineet ja hammastahna ovat erittäin hyviä ja siis oikeasti parempia ja riittoisampia, kuin kaupan vastaavat. Mutta älkää ihmeessä ruvetko myyjäksi tohon systeemiin vaan jos haluaa halvemmalla saada ja itse tilattua niin alkakaa pelkiks jäseniks. Saa tehdä törkeästi hommia että saa edes omansa pois ja kaikenlisäksi ylälinja painostaa koko ajan ja soittelee ja yrittää saada pitämään kutsuja ja myymään liiketoimintaa mahdollisimman monelle. Ylälinja toimii välillä niinkin törkeästi, että yrittää järjestää myyjien kotona kutsuja ilman, että on edes kunnolla kysytty, että sopiiko. En suosittele liiketoimintana, mutta tuotteina kyllä.

Tuotteet on hyviä, mutta liiketoiminnasta suosittelen pysymään kaukana!

Mun lähipiiristä on lähtenyt tuohon mukaan ainakin viisi ja kukaan ei ole nyt enää mukana touhussa.. Suurin osa lopetti ekan vuoden jälkeen. Kertonee aika paljon. Kun sitten lähipiirissä on mm. Tupperin, Avonin, Oriflamen, Kotigastronomin, Partyliten myyjiä jotka on tehneet tuota jo vuosia.

Yhteistyössä