H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cinderella88:Itse olen mukana yrityksessä ja hyviä tuotteita ovat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Cinderella88:Itse olen mukana yrityksessä ja hyviä tuotteita ovat =)
Riippuu miten rikkaita ja höynäytettäviä lähipiiriläisiä ja sukulaisia sulla on. Mun suku ja kaverit on köyhiä ja maalaisjärki pelaa, mun ois aika vaikee tienata yhtikäs mitään amwaylla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ite tässä harkitsen lähtiskö sitä mukaan...? te jotka ootte mukana niin tienaako siinä ihan oikeesti edes jotakin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riippuu miten rikkaita ja höynäytettäviä lähipiiriläisiä ja sukulaisia sulla on. Mun suku ja kaverit on köyhiä ja maalaisjärki pelaa, mun ois aika vaikee tienata yhtikäs mitään amwaylla.Alkuperäinen kirjoittaja ap:ite tässä harkitsen lähtiskö sitä mukaan...? te jotka ootte mukana niin tienaako siinä ihan oikeesti edes jotakin?
Alkuperäinen kirjoittaja hö..:Alkuperäinen kirjoittaja Cinderella88:Itse olen mukana yrityksessä ja hyviä tuotteita ovat =)
No tuskin myyjä negatiivista palautetta tuotteestaan antais![]()
![]()