anaali seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna111
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aina kun mieheni haluaa, sais kyllä haluta vaikka joka kerta normiseksin lisäksi. Tällainen outo tilanne, että itse pidän enemmän kuin mies, varmaan ainoa lajiaan suomessa :D

Minna Turusta.

Et sinä ole ainut laatuasi. Mulla oli aikoinaan tyttöystävä, joka tykkäsi peppuseksistä enemmän kuin ns. normiseksistä. Ja meillä meni loistavasti, kun itekkin tykkäsin peppupanoista enemmän kuin pimppipanoista. No syystä tai toisesta sitten tiemme erosivat. Sen jälkeen olen kyllä tavannut useita naisia, jotka ovat antaneet painaa b-rapun, mutta yhtään sellaista ei ole enää tullut vastaan, jolla olisi peppuseksi ollut addiktio. Eli kyllä teitä on, mutta harvassa.

olen harrastanut kerran,poikaystävän kanssa pari päivää sitten,annoin kokeilla sekä pimppiä että peppua vuorotellen samalla kertaa,saanko nyt jonkun kamalan tulehduksen,leviääkö bakteerit pepusta,kun en tajunnut suojautua mitenkään?siis ihan idioottia,olin vähän humalassa.

Miten tulisi tehdä oikein?

Anaalissa on paljon bakteereja, jotka ovat siellä omassa paikassaan ihan hyödyllisiä. Nainen kuitenkin saa erittäin herkästi virtsatietulehduksen tai emätintulehduksen, jos niitä peppupöpöjä pääsee näille alueille. Sen vuoksihan jopa pikkutyttöjä opetetaan pyyhkimään vessassa käytyään edestä taaksepäin, jottei pöpöjä vahingossakaan mene pyyhkimisen yhteydessä vääriin reikiin.

Peppuseksissä kannattaa aina käyttää kondomia sekä miehen että naisen kannalta. Ensinnäkin pöpöriski on olemassa miehellekin (ulostetta joutuu miehenkin virtsaputken suulle), mutta ennenkaikkea naiselle, sillä peppuyhdynnässä usein tulee haavoja peräsuoleen, jolloin tartuntariski mille tahansa tulehdukselle on olemassa. Toisekseen moni nainen on todennut, että sperma peräsuolessa aiheuttaa herkästi yhden päivän ripulin. On ikävää, jos esimerkiksi harrastaa ilman kondomia peppuseksiä ja yhdynnän jälkeen vähän ajan päästä ottaa uusintakierroksen, miehen kalu ei olekaan täysin puhdas, vaan saat suuhusi omaa ulostettasi miehen kalun poimuista...:(

Alkuperäinen kirjoittaja minna111:
Kuinka usein harrastatte anaali seksiä

Ei kertaakaan kyllä se kullin paikka on siellä pillun syövereissä sinne se kuuluu livuta eikä mihinkään peräsuoleen. Ei kertaakaan tullut edes mieleen sinne " paskan sekaan " sitä survoa.

Eli olen 12. vuotias tyttö. ja olen ruvennut työntämän sormeani pilluun, niin onko siitä jotain vaaraa? :) Ja keskisormeni on ruvennut tuntumaan hieman liian lyhyeltä, niin mitä voisi käyttää sen korvikkeena?

saastaista ja rienaavaa touhua. tuohan tulisi laissa kieltää! raamatussakin sanotaan ettei mies saa tuhlata siemennesteitään. ja mikäs sen saastaisempi paikka tuhlata niitä kuin "tuhkaluukkuun" laukominen?!

onneksi en ole koskaan joutunut synnin tielle, joten tiedän mistä puhut, toisin kuin te aivottomat saatanistit!

T: markus

Musta peppuseksi kuuluu asiaan sillon kun molemmat tykkää siitä tai haluaa sitä kokeilla. Jos sitten ei parin kokeilunkaan jälkeen tunnu hyvältä niin ei kannata väkisin vääntää panoa perseeseen, ei siinä o mitään järkee.

Naiset voi treenaa anaalia yksin tai miehen kans sormilla tai dildoilla ja kokeilla milta se tuntuu eri asennoissa kun parrua uppoaa sinne. Tää on hyvä tapa kokeilla rauhassa alkaako tuntumaan hyvältä ja toisaalta totutella siihen koska onhan se eri fiilis kun et jos saa parrua pilluun. Siinä oppii kans rentouttamaan niitä sulkijalihaksiaan ja pääsee yli sen et homma tuntuu kun olis kova paska roikkumassa pepusta. Yks nainen sano et se sillä tuli aina mieleen anaalista aikasemmin.

Vibra tekee siitä kivempaa kun sen värinä tuntuu läpi pilluunkin ja sitä kautta voi sit huomata et anaalikin on nautinnollinen tapa sekstata. Toiset ei sit kyl vaan siitä tykkää ja osalla anaali tuntus aina olevan kivuliasta entieä onks se sit ihan fyysisistä eroista johtuvaa. Pakkopullana peppuseksiä on turha kenenkään harrastaa eikä miehenkään pitäs semmosta vongata jos tietää et naiselle se on tylsää tai tekee kipeetä. Toisaalta naisenkaan ei pitäs vaan jonkun periaatteen takia sanoo et hyi helvetti, mähän en mitään pervoseksii testaa.

Kuinka usein harrastatte anaali seksiä

Olen vanhoilla päivillä saanut ensimmäistä kertaa nuoren pojan takapuolleeni, kyllä tuntu hyvälle. Innostuin ja kaivoin ison dildoni (22cm), mittasin ja pojalla oli isompi. Kyllä se mahtu vaikka valittikin kun sillä on niin pieni pylly. Ollaan harrastettu joka kerta kun naidaan ja useasti kun sillä seisoo jatkuvasti. Kyltymätön poika.

Viimeksi muokattu:
En koskaan oo harrastanut anaaliseksiä eikä myöskään mieheni. Molemmista se tuntuu sairaalta. Yksi asia on jäänyt tuossa anaaliseksissä ihmetyttämään. Pitääkö naisen tyhjätä peräsuoli jollain suolihuuhtelulla ennen toimintaa, koska itsellä ainakin saattaa normaalin ulostamisen jälkeen jäädä peräsuoleen hippusia ulostetta. En tiedä sitten, haittaako se muita miehiä, jos sitä ulostetta tartuu heppiin ja eikö se haisekin pahalta. Nää siis mietityttää. Mulla on sitä paitsi usein haavaumia peräsuolessa ja joskus ulostaminenkin sattuu. Miten se penis edes mahtuu peräsuoleen, kun itsellä se ainakin on todella tiukka? Pitääkö sitä jotenkin venyttää etukäteen. Entäs jos on pitkään harrastanut anaaliseksiä, niin löystyykö sulkijalihas pahoin seurauksin ja onko sillä vaikutusta naisen elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja Heteroseksiä vain kiitos;10540039:
En koskaan oo harrastanut anaaliseksiä eikä myöskään mieheni. Molemmista se tuntuu sairaalta. Yksi asia on jäänyt tuossa anaaliseksissä ihmetyttämään. Pitääkö naisen tyhjätä peräsuoli jollain suolihuuhtelulla ennen toimintaa, koska itsellä ainakin saattaa normaalin ulostamisen jälkeen jäädä peräsuoleen hippusia ulostetta. En tiedä sitten, haittaako se muita miehiä, jos sitä ulostetta tartuu heppiin ja eikö se haisekin pahalta. Nää siis mietityttää. Mulla on sitä paitsi usein haavaumia peräsuolessa ja joskus ulostaminenkin sattuu. Miten se penis edes mahtuu peräsuoleen, kun itsellä se ainakin on todella tiukka? Pitääkö sitä jotenkin venyttää etukäteen. Entäs jos on pitkään harrastanut anaaliseksiä, niin löystyykö sulkijalihas pahoin seurauksin ja onko sillä vaikutusta naisen elämään.

Kokeltaa, ei ole tullut pyllystä ylimääräistä. Joskus kun kiihotun likaa en pysty pidättelemään vitsaa, mutta poika ei ole moksitaan vaikka on märkä. Ei pahasty vaikka lorottelen sen päälle välillä kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja Heteroseksiä vain kiitos;10540039:

Kokeltaa, ei ole tullut pyllystä ylimääräistä. Joskus kun kiihotun likaa en pysty pidättelemään vitsaa, mutta poika ei ole moksitaan vaikka on märkä. Ei pahasty vaikka lorottelen sen päälle välillä kunnolla.