miehen vai naisen peppu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja esa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Kuuleppas Just Joo,minä pyörin taatusti isommissa ympyröissä kuin sinä,
usko pois!!Minulla on hyvä elämä,ei tarvii hankkia sitä enää.Minä kokematon? jos seksiä tarkoitat niin olet ehkä väärässä,mutta yritän hankkia kokemuksia lisää,kuten huomaat:)) Miksi sinä sitten roikut täällä?
eikö sinullakaan ole elämää eikä kokemuksia?

"Se koira älähtää, keneen kalikka kalahtaa" :-))

Hei Mari.Minulla ja miehelläni on kokemusta tuosta josta haaveilet,meitä
oli 2 miestä ja 2 naista.Kaikki panivat toisiaan ja oli kyllä uskomaton fiilis.
Oletko harrastanut seksiä toisen naisen kanssa?Minusta oli tosi irstaan ihanaa kun nainen nuoli pimppiäni ja katsoin kun omaa kultaani pani toinen
mies.Me kokeiltiin kyllä kaikkea mahdollista ja tekisi mieli ottaa uusiksi.
Jos sinua kiinnostaa neljän kimppa niin ruvetaan suunnittelemaan sitä.
Ei meidän ole pakko lesboilla,mutta miesten panot on ihania katsottavia.
Olemme n.nelikymppinen pari,matka ei ole este.Hyvän takia kannattaa
matkustaa:)))) Ps.minä ostin aikoinaan vyödildon ja panen sillä miestäni peppuun,sekin on tosi kiihottavaa.

Saatiin yllättäen nuori mies komanneksi sänkyyn. Sain kunnolla ja kun pojalla seiso niin ohjasin mieheni anaaliin koko ison munan. Oli kiva katsella kun sai kunnolla perseeseen munaa. Miehelläni harvoin seisoo pitkään mutta kun pääsi nuoren takapuoleen pani sitä kunnolla vaikka katselin ihan vierestä. Aina oppii uusia kiihottavia juttuja.

Viimeksi muokattu:
Saatiin yllättäen nuori mies komanneksi sänkyyn. Sain kunnolla ja kun pojalla seiso niin ohjasin mieheni anaaliin koko ison munan. Oli kiva katsella kun sai kunnolla perseeseen munaa. Miehelläni harvoin seisoo pitkään mutta kun pääsi nuoren takapuoleen pani sitä kunnolla vaikka katselin ihan vierestä. Aina oppii uusia kiihottavia juttuja.

Harmillista vain on se, että itse taisit jäädä ilman. Mikäli et hoitanut hommaa oman käden avulla. Sivusta katselijana kahden kauppa ja kolmannen korvapuusti.

Viimeksi muokattu:
Mä en kaikkia viestei lukenut :D
Mut tuliko kellekkään mieleen?
Moraalit pettää omaa vaimoa miehen kanssa :D Tää on vähä miinus miinus tilanne :D
Ja ettehä te voi pakottaa vaimoanne antamaan pyllyyn :O
Luulis ny herra jestas et kestäisitte "vaan" pillulla. Annatte huonoa nimieä kaikille meille miehille...

Jos vaimos kauniisti pyytäis antaisitko sen purra vaik mulkkus irti? Tuskimpa antaisit.
Miksi siis vaimoa voi syyllistää näin miettimättä loppuun???
Ja sit lähteä vieraisiin miehiin :D
Ei tää ny oikee osu yhteen :D
Miettikääs nyt kaverit, ja keskustelkaa partnerinne kanssa ratkaisuista!

Terveisin
Poika 17v ....

Yhteistyössä