Anaaliseksiä kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MimosaQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Joskus voisi olla hyvä pysähtyä miettimään, miksi joku asia äkkikuulemalta nostattaa niin suuren vastustuksen, onko vika toiminnossa varsinaisesti vai siinä, että se on vain uudenlainen tapa harrastaa seksiä.
Juuri näin, meillä on itse kullakin liuta erilaisia estoja tai ennakkoasenteita matkan varrella kerättynä. Noista pääsee kyllä yli, mutta se vaatii joskus hiukan ponnistelua. En minäkään nuorempana ollut ihan varma itsestäni ja siitä missä oma rajani kulkee. Onneksi uskalsin aikanaan lähteä kokeilemaan asioita, eli tielle jolta ei sitten ollutkaan paluuta :)

Tässäkin ketjussa näkyy hyvin monella ihmisellä oleva ikävä tapa yrittää aina siirtää ne omat tavat, tottumukset ja uskomukset kaikkia koskeviksi säännöiksi, tyyppiesimerkkinä "perspanot on homojen hommaa". Miksiköhän se ei kuitenkaan ole, jos nainen hoitaa miehen suulla tai kädellä?

Kyllä näin on, joskus kannattaa kokeilla uusia juttuja vaikka aluksi tuntuvat epämiellyttäviltä. Emme mekään mieheni kanssa oltaisi koskaan uskottu että harrastaisimme näin paljon esim. peppuseksiä tai kokeiltas kimppaseksiä. Kimppaseksi on aina ollu lähinnä haaveissa mutta sitten puhuttiin ja uskallettiin kokeilla eikä kumpaakaan kaduta, päinvastoin , tullaan harrastamaan uudestaanki ;) Suosittelen kaikille kokeilunhaluisille, kaksi miestä yhtäaikaa on niin kiihottava kokemus että vaikea sanoin kuvata ;)

Nyt olen entinen neitsyt pylly uskalsin toteuttaa haaveeni ja harrastin anaaliseksiä
kyllä aluksi vähän tuntui inhottavalta mutta loppua kohti tuntui hyvältä ja sain orkun kun samalla oli miehen sormet klitalla, kannatti kokeilla.

Hieno homma ;) aina kannattaa kokeilla uusia juttuja , niistä saa paljon uusia virikkeitä ja vaihtelua petihommiin ;) Oli se minullakin alussa vaikeaa kokeilla mut nyt kuuluu lähes perusseksiin että myös peppu saa osansa, vaikkaki joka kerta en tykkää että sinne kalulla pannaan vaikka pidänki siitä kovasti. Jotenki kiihottavampaa jos esim. joka toinen kerta panee myös peppuun.
Missä asennossa kokeilit ? Siitä se lähtee , ei muuta kuin mielikuvitus liikkeelle ja lisää harrastamaan ;)

Alkuperäinen kirjoittaja neitsyt pylly:
Sillain kyljellään mies selän takana.
Mitä liukkaria te käytätte olisi hyvä löytää sellainen hyvä,me käytettiin ihan vaseliinia.
Ihan perusliukkarit toimii, vaikkapa Clik!

Itsellä parhaat kokemukset ovat ex-tyttöystävän kanssa. Hänellä oli aika muodokkaan runsas kroppa ja laittoi toisinaan mielikseni päälleen lyhennetyn ja muutaman koon liian pienen hoitsupuvun. Helvetti miten nautinnollista oli repiä mimmiltä vaatteet päältä, työntää muna hetkeksi suuhun, painaa mimmi pöytää vasten ja tykittää kunnolla pilluun ja perseeseen. Joskus hän vielä otti kortsun pois, kun olin lauennut takapuoleen ja lutkutti kullin puhtaaksi.

Hyvää osaa arvostaa vasta jälkikäteen, valitettavasti...

Alkuperäinen kirjoittaja Härry:
Itsellä parhaat kokemukset ovat ex-tyttöystävän kanssa. Hänellä oli aika muodokkaan runsas kroppa ja laittoi toisinaan mielikseni päälleen lyhennetyn ja muutaman koon liian pienen hoitsupuvun. Helvetti miten nautinnollista oli repiä mimmiltä vaatteet päältä, työntää muna hetkeksi suuhun, painaa mimmi pöytää vasten ja tykittää kunnolla pilluun ja perseeseen. Joskus hän vielä otti kortsun pois, kun olin lauennut takapuoleen ja lutkutti kullin puhtaaksi.
Meillä tehdään toisinaan vähän samalla tavalla, mutta puvuksi käy mikä tahansa yöpaita tms. jonka nostamalla saa pakarat (ja penetraatiopisteet) paljastettua. Mies tykkää myös sitoa mut käsistä ja jaloista ennen kuin laittaa peppuun. Dildo on yleensä toisella puolella kaverina, koska omat käteni eivät pääse herkille paikoille auttamaan.

Yks kundi tykkäasi aikanaan kanssa työntää kovaa takaapäin (ei anaaliin), mut se suhde loppu, kun jätkä tarttui mua hiuksista ja alkoi orkun tullen hakata mun päätä pöytää vasten :( Aika sairasta menoa...

Miehen pitää myös karjua kunnolla, jos oikein hyvin tulee ja käskyttää mua aika kovasanaisesti, pakottaa mut pyytämällä pyytämään isoa kyrpää persereikään jne. Jotenkin tuollaisessa kiihottavassa tilanteessa menee ihan uusille asetuksille, eikä normaali estoisuus ole päälimmäisenä :)

Musta on vaan kiva mennä mahalleen tyyny vatsan alla ja mies tulee oikein hellästi peppuun. Siitä sitten hiljalleen kiihdytetään ja kohta jo lauetaan, molemmat. Runkkaan melkein aina klitorista, sauvaa en ole vielä uskaltanut pimppaan laittaa samalla. Me ollaan vissiin vähän tylsiä, kun ei sidota tai pissata tai piiskata samalla...

Jep, mahallaan tyyny alla on tosi hyvä asento myös. Itselle tulee myös samalla hierottua klitorista kun miehen kalu pepussa, mutta ei kestä kyllä kauaa ku ensimmäinen orkku jo vyöryy. Kun kokeilet dildoa pimppiin yhtäaikaa peppuseksin kanssa niin ainakin minulla helpoin asento kokeilla oli miehen päällä ja selkä mieheen päin. Sain itse määrätä tahdin sekä peppuun että pimppiin ja siinä asennossa jotenki pimppi on enemmän auki ku takaapäin asennossa. Kokeile ihmeessä, ei kannata ottaa kovin isoa dildoa mukaan ; )

Kannattaa kyllä harjoitella, se on ainakin minun mielestä tosi mukavaa ja kiihottavaa vaihtelua leikkeihin : ) Suosittelen jos sulla on jokin hieman ohuempi dildo että treenailet itse yksiksesi joskus, ainakin minulla auttoi rentoutumiseen ja paljon muuhunki itse aktin aikana kun olin hieman valmistautunut ja treenannu peppureikää itsekseni. Hieman liukuvoidetta ja pikkuhiljaa työntämään dildoa peppuun, ei tarvitse kauaa härnätä kun tunnet että pylly on hyvin avautunut ja rentoutunut, tulee tunne että pitäisi työntää koko ajan lujempaa ja lujempaa dildoa sisään . Samalla kun hierot klitorista niin orgasmi ei varmasti ole kaukana : )

Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
Uskoisin että laukeaisin , vaikka täysin en ole kokeillut mutta niin vähän tarttee koskea klitorista että uskon että laukeaisin ilman kosketustakin : )

Ihan hilkulle pääsee, mutta pienen pyöräytyksen tuo yleensä vaatii ja sitten mennään. Tuosta syystä anaali ja sidonta ovatkin loistava yhdistelmä. Mies voi porata minut aivan hulluuden partaalle ja pitää voimakkain ja rytmikkäin työnnöin siellä vaikka kuinka kauan. Kun hän lopulta armahtaa minut ja työntää dildon pilluuni saan aina aivan järjettömän orgasmin.

Meillä harrastetaan anaaliseksiä - tuplaa myös. Nainen päällä on hyvä asento. Välillä tehdään myös siten että nainen on selällään, nostan häntä siten että mahdun työntymään peppuun etupuolelta. Kun olen sisällä pistetään dildo pimppiin. Tässä asennossa minä voin huolehtia molempiin työntymisestä. Pystyn siis painamaan dildoa omalla vartalollani hänen sisään, samalla kun työntelen kalua peppuun. Hiukan tuossa tulee häpyalue helläksi kun dildo painaa sitä, mutta sen huomaa vasta jälkikäteen. Asento on mahtava. Ja kun haluan lisätä vielä vaikutusta, on tuossa helppo myös hyväillä klitorista.

Naiseni saa orgasmin pelkästä anaaliseksistäkin. Ei tarvita välttämättä pimpin hyväilyä. Tosin kestää hiukan kauemmin se orgasmin saaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja ...M...:
Meillä harrastetaan anaaliseksiä - tuplaa myös. Nainen päällä on hyvä asento. Välillä tehdään myös siten että nainen on selällään, nostan häntä siten että mahdun työntymään peppuun etupuolelta. Kun olen sisällä pistetään dildo pimppiin. Tässä asennossa minä voin huolehtia molempiin työntymisestä. Pystyn siis painamaan dildoa omalla vartalollani hänen sisään, samalla kun työntelen kalua peppuun. Hiukan tuossa tulee häpyalue helläksi kun dildo painaa sitä, mutta sen huomaa vasta jälkikäteen. Asento on mahtava. Ja kun haluan lisätä vielä vaikutusta, on tuossa helppo myös hyväillä klitorista.

Naiseni saa orgasmin pelkästä anaaliseksistäkin. Ei tarvita välttämättä pimpin hyväilyä. Tosin kestää hiukan kauemmin se orgasmin saaminen.

Eikö kakka haise?

Jostenkin itsestä tuntuu vastemieliseltä tuo homma, vaikka paperilla kiihottaisi. Pimppi riittää mulle. Tuskin kaikki tekee jotain suolentyhjennyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen34v:
Eikö kakka haise?

Jostenkin itsestä tuntuu vastemieliseltä tuo homma, vaikka paperilla kiihottaisi. Pimppi riittää mulle. Tuskin kaikki tekee jotain suolentyhjennyksiä.

Tuossa voi tietysti käyttää kondomia jos haluaa.. Aina ei malta. Kiihottaa välillä kovasti laueta pepun sisään.

Joko pidät peppuseksistä tai et. Kun kokeilet, tiedät.

Perspanot ovat kyllä mahtavia. Upein hetki on se, kun painan kevyesti voidellun kalun peppureiälle ja alan hiljalleen lisätä painetta. Sulkijalihas panee ensin hanttiin, mutta vaimo alkaa pikku hiljaa pyörittää täyteläistä peräänsä ja painaa vastaan painetta vähitellen lisäten. Lopulta klunssi luiskahtaa sisään vaimon nautinnollisen voihkaisun saattelemana ja ryppynauha kiristyy uudelleen kalun vartta vasten nupin taakse. Sitten vaan panoliikettä hiljalleen pidemmällä liu'ulla ensin hyvin varovasti ja emännän päästessä hiljalleen rytmiin mukaan yhä voimakkaammin ja syvemmälle. Kauaa emme tuota kestä, niin tiukka rinnakkaisporttikin on. Vaimo avittaa melkein aina itseään runkkamalla klitorista sormin tai sauvalla, sisään ei dildo mahdu, kun on vähän paksumpaa mallia. Pitäisi varmaan hommata lisää leluja, niin voisimme kokeilla myös voikkaria. Lauetessani annan vaimon kuulla miten nannaa tuo minulle tekee ja kourin samalla hänen isoja ja kiinteitä rintojaan.

Kyllä yhdyn edelliseen kokemukseen, minustakin peppupanot ovat mahtavia : ) Kalu
pepussa ja sormet klitoriksella niin parempaa ja voimakkaampaa orgasmia saa hakea ! Ainakin meillä se toimii ! Kyllä peppuseksiä kannattaa ainakin joskus kokeilla ja eikä säikähtää eka kertaa liikaa , hieman harjaantuneena siitä nauttii koko ajan enemmän ja enemmän : )

Ostin semmoisen pienen dildon,olemme nyt kaksikertaa kokeilleet niin että mieheni kulli on pillussa ja dildo pepussa kyllä on tuntunut hyvälle.
Minäkin alan oppimaan tämän peppuseksin salat.

Hienoa ! Oletteko olleet missä asennossa / asennoissa ? Takaapäin on hyvä siinä mielessä että mies voi vartalollaan työnnellä dildoa peppuun samalla ku kalulla pimppiin : ) Näin molempien kädet ovat vapaana !

Yhteistyössä