Ananasta turvotukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
niin eiks sen pitäis auttaa, mutta tää hölömö täälä nyt miettii että niinkön purkkiananas vai sit ihan tuoretta pitääpi olla et siitä jotain apua on? jaloissa kamala turpeus eikä kengät meinaa män jalkaan :headwall: sais syntyä tuo pikkanen jo pikkuhiljaa :xmas:

Ananasta suoraan purkista mä söin ja auttoi kyllä paljon. Ja ei kyllä kannata illalla syödä tai saat istua yön pissalla. Koskas sulla la on? Onnea loppu rutistukseen!

mulla ei auttanu yhtään ei purkki eikä tuore, illalla väännän aina purkillisen, mutta ei mitään vaikutusta, vessasakaan ei tarvi käydä kuin aamulla vasta.

Toisille auttaa toisille ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ananasta suoraan purkista mä söin ja auttoi kyllä paljon. Ja ei kyllä kannata illalla syödä tai saat istua yön pissalla. Koskas sulla la on? Onnea loppu rutistukseen!

16.päivä eli tiistaina olis 40 viikkoa täynnä :) Kiitos :flower: Täytyy varmaan aamupalalla syödä, ja tosiaan onneks purkkiananas käy sillä sitä löytyy, ei mulla tuoretta ois ollutkaan just nyt kaapissa :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
purkkiananasta omassa mehussa, nam. ja vettä juot kanssa huimasti. mansikat kuulemma kanssa auttaa.

luin muuten että "anusta turvotukseen".

Hui kun hetken jo säikähdin että enkai mä silleen kirjottanu mutta en onneks :saint: yks päivä yritin haulla hakea yhdeltä sivulta "kalojen kuljetus talvella" ja perkule funailin siinä et no onpahan kumma ku ei tuu mitään tuloksia ni oliki hakusanassa pieni moka; "kaljojen kuljetus talvella" :ashamed: ei ollu ihan akvaristihommia se :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Puolukka, kiiwi ja karpalokin auttaa :) + sokeriton ruokavalio. Hiilarit kerää nesteitä ihan sairaan paljon |O

no mä alotan ton sokerittoman ruokavalion heti huomenna tai viimestään ylihuomenna :saint: Kiiwejä vois kyl kokeilla :p hirvittävät hedelmähimot :p

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
niin eiks sen pitäis auttaa, mutta tää hölömö täälä nyt miettii että niinkön purkkiananas vai sit ihan tuoretta pitääpi olla et siitä jotain apua on? jaloissa kamala turpeus eikä kengät meinaa män jalkaan :headwall: sais syntyä tuo pikkanen jo pikkuhiljaa :xmas:

hei mä hain kaupasta sellasia nesteenpoistotabletteja. niissä on kaliumia ja magnesiumia ja ne säätelee suolatasapainoa. eli aina kun on turvotusta niin napsin noita, ja turvotus laskee. toinen hyvä konsti on ottaa pari kofeiinitabua ja vaikutus kestää koko päivän. kahvilla on muuten sama vaikutus, ja jos sen antaa hitusen jäähtyä ja laittaa maitoa sekaan ja juo hissukseen.

Yhteistyössä