Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Montakohan lastenhoitajaa löytyy pariskunnan palkkalistoilta?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:pakko sanoa näin: oisko paha hoitaa ensin niitä omia pikkuisia ja muita lapsia mitä sillä jo on. vaikka kuinka haluu niin ei ehi noin montaa pientä hoitaa ilman apua. surullista mutta totta. :|
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:pakko sanoa näin: oisko paha hoitaa ensin niitä omia pikkuisia ja muita lapsia mitä sillä jo on. vaikka kuinka haluu niin ei ehi noin montaa pientä hoitaa ilman apua. surullista mutta totta. :|
Ja sitten muita suurperheitä ei saa kuitenkaan arvostella...
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:minä mietin pakostakin asiaa näin: olen vain iloinen että angelina adoptoi jälleen yhden orvon. heillä on ennestäänkin monta lasta, mutta koska heillä on varaa hyvää elämään, siivoajiin, kokkeihin, lastenhoitajiin yms. niin uskon todella että vanhemmilla jää aikaa lapsilleen.
mielestäni lapselle on kuitenkin parempi asua angelinan luona kun aasian kadulla.
uskon että lapsi saa kuitenkin enemmän rakkautta angelinalta kuin kadulta vaikka uudessa kodissa onkin monta lasta.
saa minun puolestani adoptoida vielä vaikka kuinka monta..
pelastus se on jokaiselle orvollle.
olen vain tätä mieltä....
kerran puhuin tästä äitini kanssa ja hän ajatteli samoin
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:minä mietin pakostakin asiaa näin: olen vain iloinen että angelina adoptoi jälleen yhden orvon. heillä on ennestäänkin monta lasta, mutta koska heillä on varaa hyvää elämään, siivoajiin, kokkeihin, lastenhoitajiin yms. niin uskon todella että vanhemmilla jää aikaa lapsilleen.
mielestäni lapselle on kuitenkin parempi asua angelinan luona kun aasian kadulla.
uskon että lapsi saa kuitenkin enemmän rakkautta angelinalta kuin kadulta vaikka uudessa kodissa onkin monta lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:voi sitä auttaa muilla tavoin.kun rahaakin on.
lisään vielä että kadulla on rakkauden lisäksi puutetta ihan kaikesta muustakin. rahasta, ruoasta, nukkumapaikasta, turvallisuudesta.
terveys on vaakaludalla. kuolema on jokapäiväistä, huumeita käytetään, raiskauksia ja väkivaltaa.
angelinan kodissa ei ole korkeintaan puutetta muuta kuin rakkaudesta.
mielestäni pienempi paha.
olenko naiivi....en. ainoastaan realistinen B)