Angry birds-pussilakanasetti.. Saako enää mistään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mii"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25250887]Sitimarketit menet kaikki läpi niin luulisi jossain olevan.[/QUOTE]

ei ole ollut ainakaan Itäkeskuksessa eikä Vuosaaressa, eikä parissa Anttilassakaan joissa olen käynyt :(

Meinasin tulla ehdottelee Anttilan nettimyyntiä, mutta sieltäkin oli loppu. Sieltä oli loppu myös helinä keiju ja autot2 lakanasetit, jotka itse tilasin omille joululahjaksi joskus marraskuun alussa..
Eiköhan niitä angry birdseja oo taas kohta, joulun alla menee kaikki "suosittu" aika nopeasti.

[QUOTE="mii";25250895]ei ole ollut ainakaan Itäkeskuksessa eikä Vuosaaressa, eikä parissa Anttilassakaan joissa olen käynyt :([/QUOTE]

Soita kaikki läpi, varaat ja haet.

Itse löysin Tous R Us -liikkeestä ja nekin olivat varastossa kun hyllyt olivat tyhjiä.

Meillä Citymarketeista, Prismoista, BR-leluista ja Jyskeistä noi on kaikkialla loppu. Ja luulen että tilanne on yhtä huono kaikkialla nyt. Espoon Toys R Us:ssa noita löytyy muutama varastosta netin mukaan.
http://www.toysrus.fi/Etsi myymälä.aspx?id=886632&vid=601335 (klikkaa Espoon kohdalla olevaa R-logoa niin varastotilanne tulee esiin.)

ANGRY BIRDS -vuodevaatteet

[QUOTE="vieras";25252010]mä ostin jyskistä 25e kun viereisessä tarjoustalossa sama setti makso 35e.[/QUOTE]

Mistä Jyskistä? Ainakin Itäkeskuksen Jyskistä sanottiin viime viikolla että ei enää ole jäljellä..

Yhteistyössä