anna puu raskaana?? (KUVA)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No toi on vappuna otettu kuva joten jos hän raskaana olisi niin varmasti nyt jo näkyisi loistavasti. Voiko olla mahdollista että jollain ihmisillä on vaan pömpömpi maha kuin toisilla?

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
No toi on vappuna otettu kuva joten jos hän raskaana olisi niin varmasti nyt jo näkyisi loistavasti. Voiko olla mahdollista että jollain ihmisillä on vaan pömpömpi maha kuin toisilla?

Niinkuin mullakin on |O

et sitten tullu kattoneeks millon toi kuva on otettu? - vappuna -09-
Oliskohan vaan liikaa kebabbia vatsassa? Nainenhan olis jo ihan törkeen iso, jos vappuna olis ollu ton kokoinen vauvamaha.

Kiitos linkistä auttaneelle :)
Ja voishan toki tuo olla normi pömppis, omaan itsekkin sellaisen :D
mutta näytti niin kovasti vauvamahalta.
Niin ja kuvasta en hoksannut edes katsoa päivämääriä. Lähinnä anna puun hiuksia kattelin kuvista kun mietin uutta väriä hiuksiin.

Tuoko vauvamaha? No mie sitten varmaan kohta synnytän mammutin :( Niitten odotus kestää vissiin kauan, kun tää meikäläisen maha on ollut tällainen "jumbopömppö" jo monta monituista vuotta... :( :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:
Pömppis löytyy :wave: Ei kai Anna Puu pyöreä ole :o Älyttömän kaunis ja normaalikokoinen nainen!

No ei kyllä mikään normaalimaha... Tosin nykyään noi pömpöt kai sitten on normaaleja, toisin kuin silloin kun itse olin vaikka 20 vee, silloin oltiin timmimmäs kunnos.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:
Pömppis löytyy :wave: Ei kai Anna Puu pyöreä ole :o Älyttömän kaunis ja normaalikokoinen nainen!

No ei kyllä mikään normaalimaha... Tosin nykyään noi pömpöt kai sitten on normaaleja, toisin kuin silloin kun itse olin vaikka 20 vee, silloin oltiin timmimmäs kunnos.

:laugh: Niin kai sitten. Olen kyllä itsekin ollut timmimmässä kunnossa, enkä läski ole vieläkään. Onhan tuossa pömppis, mutta tykkään naisista, jotka näyttävät naisilta.

T: Syömishäiriöinen

Edit: Anteeksi, parantumassa oleva syömishäiriöinen.

Yleensä tuollainen pömppis johtuu väärästä ruokavaliosta. Vatsa turpoaa kun syö sellaista mikä ei omalle vatsalle sovi. Moni tekee tätä, suuri osa ei edes tiedä, että pömppöön voisi vaikuttaa ihan vain ruualla.

45329_large.jpg

Yhteistyössä