S
sekavaa
Vieras
MIelestäni olet ihan tavallisen näköinen, eli siis kaunis. Eikö jokainen ihminen ole kaunis? Mielestäni jos puhuu erikseen pitää mainita et olen kaunis, niin odotan jotain erityisempää, en ihan tavista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä välitä tuosta ap:n kommentista. Se on vaan kade sulle. Olet todella kaunis.. jos olisin mies, kosisin sua.Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:no jokaisella on oma mielipiteensätuossa ketjussa olikin puhe siitä mitä mieltä _itse_ on. en olekaan niin kiinnostunut mitä te mammat olette täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:no jokaisella on oma mielipiteensätuossa ketjussa olikin puhe siitä mitä mieltä _itse_ on. en olekaan niin kiinnostunut mitä te mammat olette täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja sekavaa:Pakko viel kysyö et pidätkö itseäsi normaalia kauniimpana?
Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:no jokaisella on oma mielipiteensätuossa ketjussa olikin puhe siitä mitä mieltä _itse_ on. en olekaan niin kiinnostunut mitä te mammat olette täällä.
niin, mutta eihän se et sanoo olevansa ruma tarkoita sitä ettei huolehdi itsestään.Kaikilla vaan ei ole geeneissä niitä ominaisuuksia et näyttäis edes tavalliselta.
Eikös kuitenkin ole tärkeintä et on sinut itsensä kanssa?Useammin taitaa näillä kauniilla olla ongelmia itsensä kanssa olemisella (apua, olen lihonut 2kg, voi ei, mullon finni) kuin meillä vähemmän kauniilla..
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Alkuperäinen kirjoittaja jep jep:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:no jokaisella on oma mielipiteensätuossa ketjussa olikin puhe siitä mitä mieltä _itse_ on. en olekaan niin kiinnostunut mitä te mammat olette täällä.
niin, mutta eihän se et sanoo olevansa ruma tarkoita sitä ettei huolehdi itsestään.Kaikilla vaan ei ole geeneissä niitä ominaisuuksia et näyttäis edes tavalliselta.
Eikös kuitenkin ole tärkeintä et on sinut itsensä kanssa?Useammin taitaa näillä kauniilla olla ongelmia itsensä kanssa olemisella (apua, olen lihonut 2kg, voi ei, mullon finni) kuin meillä vähemmän kauniilla..
siis onko kaikilta mennyt pointti ohi?? koko ketjun idea ja kysymys oli se, miten ihmiset suhteutuu itseensä!!