Annanko huutaa vai mitä te tekisitte tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Tyttö 8kk on alkanut vaatia päästä minun viereen nukkumaan öisin.Tosi hyvin nukkunut omassa sängyssä,mitä nyt tissillä käynyt 3-4 kertaa yössä ja sit taas omaan sänkyyn nukkumaan.Nyt kolmena yönä ei ole suostunut ollenkaan omaan sänkyyn nukkumaan ja kun yritän niin oiekin potkii jaloillaan ja kiukkuaa ja hirveä huuto.Hankala nukkua kun toinen pyörii ja saa pelätä että tippuu meidän sängyltä.Olenko julma jos annan vain tytön huutaa omassa sängyssä kunnes oppii että en ota viereen vai mikä olis hyvä konsti?

Alkuperäinen kirjoittaja Kuutäpläpirkko:
Minä ottaisin viereen, potkisi sitten kuin paljon vaan :)

Tosin, meillä nukkuu kaksi nuorimpaa edelleen meidän sängyssä, potkivat ja vehtaavat, vaan eipä tuo ole elämää/unia haitannut :D

No eniten mua pelottaa että jos se tippuu kun on niin kova pyörimään.Ja sitten ei ite tohi nukkua kun vaan torkkua ettei kaveri tipaha kyydistä.=)

Meillä neiti 1v siirtyi omaan huoneeseen. Tuossa 8kk iässä heräsi 8 kertaa yössä seisomaan ja hyppimään sänkyyn. Omassa huoneessa on nukkunut huomattavasti rauhallisemmin ja herää enää muutaman kerran yössä. Vieressä ei suostu nukkumaan.

Yhteistyössä