annanko luvan ja kustannanko tyttärelleni silikonit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Isä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme:
Luule mitä luulet.

Luulen, että ongelmana on ihmisten (kuten sinun) suhtautuminen rintoihin, eikä niiden koko.

Ei mulla mitään ongelmaa ole rintoihin, eikä niiden kokoihin. Mutta kyllä mua ottais pattiin jos mulla ei ois ollenkaan rintoja.

Luule mitä luulet.

Luulen, että ongelmana on ihmisten (kuten sinun) suhtautuminen rintoihin, eikä niiden koko.

Ei mulla mitään ongelmaa ole rintoihin, eikä niiden kokoihin. Mutta kyllä mua ottais pattiin jos mulla ei ois ollenkaan rintoja.

Niin SUA ottaisi pattiin SUN rintojen koko, mutta ei kaikkien pienirintaisten tarvitte niin ajatella että pienet rinnat on huonot. Sä tässä nyt vedät jotakin ihmeellistä stressiä muitten rinnoista.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Luule mitä luulet.

Niin SUA ottaisi pattiin SUN rintojen koko, mutta ei kaikkien pienirintaisten tarvitte niin ajatella että pienet rinnat on huonot. Sä tässä nyt vedät jotakin ihmeellistä stressiä muitten rinnoista.

Ootko tosissas että stressaan muiden rinnoista? Älä nyt naurata.

Luule mitä luulet.

Ootko tosissas että stressaan muiden rinnoista? Älä nyt naurata.

No miksi sitten nokit koko ajan Rukoilijasirkkaa etkä käsitä sitä, että nainen voi olla tyytyväinen pieniinkin rintoihin?

No miksi sitten nokit koko ajan Rukoilijasirkkaa etkä käsitä sitä, että nainen voi olla tyytyväinen pieniinkin rintoihin?

Voi itku, etkö vois antaa sirkan itse puhua puolestaan? Päästään vähemmällä pjaskanjauhannalla...

Tämä nyt oli vaan provo, joten antakaa olla. Eihän tätä ap-isiä ole täällä enää näkynyt.

Ja sitten vielä faktaa kehiin:

16-vuotiaan rinnat eivät ole vielä kehittyneet lopulliseen malliinsa, eikä leikkauksia tehdä alaikäisille.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä nyt oli vaan provo, joten antakaa olla. Eihän tätä ap-isiä ole täällä enää näkynyt.

16-vuotiaan rinnat eivät ole vielä kehittyneet lopulliseen malliinsa, eikä leikkauksia tehdä alaikäisille.

Mä ainakin toivon, että tosiaan on provo. Suomessa tuskin tehdään alaikäiselle tuollaasta leikkausta, mutta kuinka on asia Virossa? USA:ssahan on alaikäisille laitettu silikoneja, että en pidä mahdottomana, että Suomessa joku teini oikiasti miettisi laittavansa silikonit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mä ainakin toivon, että tosiaan on provo. Suomessa tuskin tehdään alaikäiselle tuollaasta leikkausta, mutta kuinka on asia Virossa? USA:ssahan on alaikäisille laitettu silikoneja, että en pidä mahdottomana, että Suomessa joku teini oikiasti miettisi laittavansa silikonit.

Toivon todellakin ettei se ole mahdollista. Leikkaus kaduttaisin varmasti myöhemmin. Kyllä pienirintaisetkin rakastavan miehen löytävät siinä missä muutkin naiset, sitähän se teinien huoli on, että kelpaako kenellekään.

Itsekin teininä leikittelin silikoniajatuksella, mutta totesin sen turhaksi täysi-ikäistyttyäni. Kyllä kaduttaisi jos nyt omistaisin silikonirinnat.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä:
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
no joo siellä kyselee taas joku teini poika provoja

anteeksi, mutta en ole enää mikään poika..vai luokitteletko 40-vuotiaan miehen pojaksi? :o

Et ole kummoinen isä, jos tyttäresi on noin epävarma ulkonäöstään.

En minä puolla silikoneja vaan olen yrittänyt opettaa hänelle, että nainen on kaunis luonnollisemmillaan. Olen myös sanonut hänelle, että pitää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Ehkä en ole maailman paras isä, mutta tyttärelläni ei ole ikinä ollut kunnon naista mallinaan, sillä hänen äitinsä on kuollut.

Pohdit kuitenkin jotain leikkausta? :headwall: Et edes pohtisi, jos sulla ois järkeä päässä.

Kyllähän minä periaatteessa vastustan leikkausta, mutta haluan, että tyttäreni on onnellinen. Mitä tässä sitten pitäisi tehdä? :o

odottaa jokunen vuosi. antaa tytön kasvaa jos kasvaa vielä.

Jep ,näin juurikin.

Yhteistyössä