Annanko mennä ohi korvien taas (anopista)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
Ekaluokkalainen on kulkenut koko vuoden itse kouluun ja pois. Matkaa on vajaa kilometri ja koulu on pikkukaupungin keskustassa. Varoitusliivit on päällä. Nyt anoppi ahdistelee mua, että pitäisi saattaa vaikka olen töissä ja niin on mieskin. Nyt oli Vaasassa törmäys ja anoppi vetoaa "Taas jäi ekaluokkalainen auton alle" vaikka eikös ne pääasiassa ole ollut niitä isompia viimeaikoina?

Anopin mielestä mä voin ihan hyvin jättää työharjoittelut, ammattitutkinnot sunmuut kesken tuosta syystä vaikka olen pitkien kotona vietettyjen vuosien jälkeen tosi heikoilla työmarkkinoilla.

Tuntuu paskamaiselta tämmöinen syyllistäminen :( Olen katsellut tytön liikennekäyttäytymistä ja menee paremmin siellä kuin nuo lukioikäiset jotka tuolla pujottelee junapuomien alta ynnämuuta.

jos käy toisten tapaa kasvattaa kritisoimaan niin voi varmaan tulla sitten näyttämään kädestä pitäen (tässä tapauksessa kirjaimellisesti heh) miten homma menee... ;)

Anopilla on tuo Kanerva-syndrooma, eli tekstiviestiä pukkaa... Niihin ei voi vastata, koska niitä tulee sitten tiheämmin ja tiheämmin lisää. Ihmettelen, miksei lähettele niitä pojallensa. Sillä on ilmeisesti joku vaikea kausi taas menossa. Siinä on oikea ammattiylpeä kotirouva.

Kyllä ekaluokkalinen voi kulkea tuollaisen matkan yksinkin. Turvallisesta käyttäytymisestä liikenteessä voi kyllä aika ajoin jutella lapsenkanssa.
Voihan anoppisi joskus kulkea lapsesi seuralaisena , mimenomaan jos lapsesi haluaa.
Täytyyhän lapselle antaa vastuuta jo pienestä pitäen, sillä kouluhan on hänen juttunsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Anoppi minäkin :-);25460174:
Kyllä ekaluokkalinen voi kulkea tuollaisen matkan yksinkin. Turvallisesta käyttäytymisestä liikenteessä voi kyllä aika ajoin jutella lapsenkanssa.
Voihan anoppisi joskus kulkea lapsesi seuralaisena , mimenomaan jos lapsesi haluaa.
Täytyyhän lapselle antaa vastuuta jo pienestä pitäen, sillä kouluhan on hänen juttunsa.

Sorry, nuo kirjoitusvirheet.

Alkuperäinen kirjoittaja anoppi minäkin;25460203:
Sorry, nuo kirjoitusvirheet.

Elä pienistä harmistu :) Kiva, että olet anoppina tuota mieltä. En usko, että anoppi kykenee tuohon, koska valvoo aamuyöt ja nukkuu niihin aikoihin kun tytön pitäisi jo olla koulussa.

Jos on vaan huolissaan. Eikä ymmärrä kuinka paljon luopumista se teiltä vaatisi että veisitte kouluun. Jäähän niitä isompiakin auton alle välillä. Ja on jäänyt vaikka aikuinen mukana :/

Yhteistyössä