Annatko helposti....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
periksi väittelytilanteissa miehellesi ?

Jos tiedät olevasi oikeassa ja miehesi väittää muuta, niin annatko asian olla, vai jankkaatko itsepintaisesti niin kauan kunnes riita on päällä ?

mun miehen kans turha inttää, se nimittäin AINA oikeassa, ainakin luulee olevansa! Monesti annan vaan olla koska muuten saatas aina inttää loputtomiin. Joskus kävelytän miehen peilin eteen ja käsken vähän aikaa tuijottaa ja miettiä että myös hän voi olla väärässä! :)

mä jankkaa niiin kauan että mies tajuaa että oon oikeassa.

mua ei mikäään niin ärsytä kuin se että mä tiedän olevani oikeassa ja mies väittää jotain ihan muuta. mä en pysty antaa asian olla.

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
mä jankkaa niiin kauan että mies tajuaa että oon oikeassa.

mua ei mikäään niin ärsytä kuin se että mä tiedän olevani oikeassa ja mies väittää jotain ihan muuta. mä en pysty antaa asian olla.

ei anna periksi sitten millään !! ARrrgghhh !

Ja vaikka kuinka selität ja kuvailet tilanteen jotta toinen muistaisi paremmin niin kun ei niin ei. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:
En ala väittelemään. Voin sanoa että "selvä, toi on sun mielipitees, mutta tiedän että olen oikeassa."

jos mies sanoo noin niin sitten vasta onkin pakko väitellä ja "todistaa" oma näkökanta.

Ihan hyvin voin antaa olla. Mitä väliä sillä on kumpi on oikeassa jostain pikkujutusta?

Yhteistyössä